[elektro] Milyen személygépkocsi akkumulátort?
vajk fekete
halaloszto at yahoo.co.uk
Tue Jun 30 18:01:33 CEST 2009
ugy kell csinalni, hogy szep uj modern injektoros motor van az autoban rendesen karbantartva. ezek olyan szinten poccre indulnak, hogy az nem igaz. szerintem fel fordulat eleg neki.
igy aztan, ahogy csokken az akksi kapacitasa, keptelen vagy eszrevenni. az inditoaram megmarad, csak a 44Ah akksi mar csak 4Ah. de attol meg rohogve elindul vele a gepezet. viszont leallitod 4 percre a motort, fenthagyod a radiot meg a tompikat, es vege is.
nekem a fokuszban olyan volt, hogy abszolut nem tunt fel semmi. aztan allt 3 napot a kocsi (korabban ilyen nem nagyon fordult vele elo), es nem indult.. de betolni sem volt mutatvany, mert a motor tovabbra is indult elso fotengelyfordulatra. utanna par honapot jartam is vele. de ujra jott egy hosszu hetvege, amikor nem volt hasznalva, es akkro belattam hogy uj akksi kell.
vajk
________________________________
From: potyo <potyo.ada at gmail.com>
To: elektro at tesla.hu
Sent: Tuesday, 30 June, 2009 17:25:26
Subject: Re: [elektro] Milyen személygépkocsi akkumulátort?
Nekem még nem sikerült olyan akkuval találkoznom, ami egyik pillanatról a
másikra haljon meg úgy, hogy motor leállítása után röviddel már semmi. Ti
hogy csináljátok az ilyet? Mindig úgy kezdődik, hogy hideg motornál hosszabb
állás után hallani az indítómotoron, hogy gyengül, nem úgy pörget már. Én
szoktam hallani más autóján is indítózáskor, hogy már közeledik az akku
élettartamának a vége (de legalábbis le van merülve). Az ember a sajátján
csak észreveszi, hogy nem úgy indul a masina... Bár sokan a dízel és a
benzines hangja között se vélnek semmi különbséget felfedezni, nekik ez
biztos nem tűnik fel...
]
More information about the Elektro
mailing list