[elektro] Szervizintervallum torlese
hobilobi
hobilobi at gmail.com
Wed Jun 17 22:14:52 CEST 2009
jhidvegi írta:
>>Mostanában minden autós használati utasítás ebből áll. Bár nem csoda,
>>van
>
>
> Szerintem se csoda.
> Múltkor izzót cseréltem. Először nekiláttam csak natúrban, levettem a
> fényszóró hátulján lévő tömített fedelet, de nem bírtam a csatit se
> lehúzni az izzóról. Azt végképp nem láttam, akárhogy próbálkoztam, hogy
> maga az izzó hogy van rögzítve.
>
> Akkor mese nincs, lámpa kiszed. Na de ehhez a lökhárítót is le kellett
> lazítani, ahhoz meg még elől egy műanyag elemet levenni. Csavarok elől meg
> a keréknél... szóval félig lebontottam az autó elejét, hogy ki jöjjön a
> lámpa. :) Ez nem igazán otthon végzendő feladat.
>
> Aztán meglett a probléma: elkorrodált az a kötés, amin a tompított árama
> megy, ettől felmelegedett annyira, hogy ráolvadt a műanyag a flasi részre,
> szóval nem lehetett roncsolás nélkül leszedni az izzóról a csatlakozót.
>
> Hab a tortán, hogy van az a kis lemez, ami megszabja, hogy kell
> illeszkednie az izzónak a lámpába. Nem találtam itthon másmilyen izzót,
> csak egy hibásat, nem volt rajta ez a lemez. Régi izzóról
> satu-műanyagdarab-kalapács, lejött, az újra ráillesztettem, kissé szorult
> hálistennek, szóval így bement. A csatit megforrasztottam.
>
> Amikor minden kész volt, mindent visszaszereltem, akkor derült ki, hogy az
> a kis lemez benne volt az új izzó dobozába. Valamiért lejött, nem volt
> rendesen ráponthegesztve.
>
> Ha szervizbe viszem, nemtom, mit tettek volna, valszleg az egész csatit
> kicserélték volna, ha tudnak sarut préselgetni. De az is lehet, hogy
> felnyomja úgy, ahogy van a szart az új izzóra, és még jobban
> szétmelegszik.
>
> hjozsi
Szerintem az egész fényszórót meg kábeleket cserélték volna. :)
--
Üdv.
Szabados István
More information about the Elektro
mailing list