[elektro] GSM sebességmérés

Friedrich Gábor igazifido at t-online.hu
Fri Jul 31 21:28:05 CEST 2009


Találtam képet róla:
http://www.kerekkft.hu/img_0410.jpg
üdv
Fidó

----- Original Message ----- 
From: "vajk fekete" <halaloszto at yahoo.co.uk>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Friday, July 31, 2009 8:59 PM
Subject: Re: [elektro] GSM sebességmérés


>a rugalmas alkatresz eloregszik, es szejjelmegy.
>
> vajk
>
>
>
>
> ________________________________
> From: jhidvegi <jhidvegi at gmail.com>
> To: elektro at tesla.hu
> Sent: Friday, 31 July, 2009 19:25:04
> Subject: Re: [elektro] GSM sebességmérés
>
> trebi és potyo
>
>> Ez viszi tovább a terhet, ezen fut a kuplungtárcsa. Határolt persze,
>> szóval
>> nagy terhelésnél koppan a szélén, azt már nem bízzák rugókra.
>> Az is egy ökör volt amúgy, aki ezt kitalálta. 150-200 ezer km-nél majd
>> mindegyik tönkremegy, és úgy negyedmillió a cseréje. Egy lendkeréknek...
>
> Akkor kb értem is, miről van szó. Végülis a megoldást vmi más analógiában
> már én is használtam elektromosban: fojtó-kondi-fojtó, aminek az volt az
> értelme, hogy a kimeneti egyenáram azonos simaságához a két fojtó együtt
> is jóval kisebb volt, mint amekkora lett volna az egy fojtó, ami ugyanezt
> tudta volna, de az is csak full áramon. Tehát kisebb áramon az L-C-L jobb
> megoldás volt. (Más kérdés, hogy ez meg stabilitási problémákat vet fel.)
>
> Azt viszont nem értem, hogy ennek mitől kell tönkremennie. Valszleg az én
> járgányomban még a hagyományos megoldás van, mert láttam szétszedve
> (kuplungtárcsát kellett cserélni, az előző hölgytulaj lejárta teljesen).
> Ebben a kuplungtárcsában voltak valami rugók, ha jól emléxem. Asszem a
> zsiguliban is így volt.
>
> hjozsi
>
> -----------------------------------------
>          elektro[-flame|-etc]
>
>
>
> -----------------------------------------
>          elektro[-flame|-etc] 



More information about the Elektro mailing list