[elektro] Milyen személygépkocsi akkumulátort?
Charles Hoss
charles.hoss at gmail.com
Sat Jul 4 10:24:48 CEST 2009
jhidvegi írta:
> Charles Hoss wrote:
>
>> potyo írta:
>>
>>> Nekem még nem sikerült olyan akkuval találkoznom, ami egyik pillanatról
>>> a
>>> másikra haljon meg úgy, hogy motor leállítása után röviddel már semmi.
>>> Ti
>>> hogy csináljátok az ilyet? Mindig úgy kezdődik, hogy hideg motornál
>>> hosszabb
>>> állás után hallani az indítómotoron, hogy gyengül, nem úgy pörget már.
>>> Én
>>> szoktam hallani más autóján is indítózáskor, hogy már közeledik az akku
>>>
> ...
>
>> uj akkuk kepesek erre - kapacitas mar nincs , de az inditoaram meg boven
>> eleg az inditashoz es nem hallod hogy szenvedne - amig egyszer ot perc
>> belsotervilagitas utan mar nem kepes atforditani a motort .
>>
>
> Nekem volt már olyan esetem, hogy itthon még minden okés, elindulok, bent
> a nyugati környékén az egyik utcában elkezdett a motor köhögni..., 20
> métert még működött, aztán kakukk. Még egy kis lendületem maradt, amivel
> egy véletlen szerencsének köszönhetően üres parkolóhelyig el tudtam
> gurulni, és beállni. (Ferde, orral beállós.)
>
ez valami nagyon uj .
ilyet meg nem lattam hogy menet kozben , amikor az akku csak
kapacitaskent mukodik lealljon auto/motor .
nem lehetseges hogy volt egy lappango , rendszertelen tolteskihagyasod ?
csak mert a par eve mar minden auto alapjaraton is megtermeli a
tolteshez szukeges energiat (a polak meg nem igazan)
> Itthon aztán megmértem, úgy volt, ahogy Dexter írta. 6Ah kapac, és amíg
> ennyi volt benne, simán indított. Talán, ha 2 éves volt az aksi.
>
minnel markasabb gyarto europaban , annal precizebben hal meg a gari utan .
ez az amerikai interstate vagy mi eleve 72 honap garival jott ki a
gyarbol (ez volt az akku tetejere irva) , de brutalisan tul is
teljesitette .
bye
dexter
More information about the Elektro
mailing list