[elektro] Milyen személygépkocsi akkumulátort?

Charles Hoss charles.hoss at gmail.com
Sat Jul 4 10:24:48 CEST 2009


jhidvegi írta:
> Charles Hoss wrote:
>   
>> potyo írta:
>>     
>>> Nekem még nem sikerült olyan akkuval találkoznom, ami egyik pillanatról 
>>> a
>>> másikra haljon meg úgy, hogy motor leállítása után röviddel már semmi. 
>>> Ti
>>> hogy csináljátok az ilyet? Mindig úgy kezdődik, hogy hideg motornál 
>>> hosszabb
>>> állás után hallani az indítómotoron, hogy gyengül, nem úgy pörget már. 
>>> Én
>>> szoktam hallani más autóján is indítózáskor, hogy már közeledik az akku
>>>       
> ...
>   
>> uj akkuk kepesek erre - kapacitas mar nincs , de az inditoaram meg boven
>> eleg az inditashoz es nem hallod hogy szenvedne - amig egyszer ot perc
>> belsotervilagitas utan mar nem kepes atforditani a motort .
>>     
>
> Nekem volt már olyan esetem, hogy itthon még minden okés, elindulok, bent 
> a nyugati környékén az egyik utcában elkezdett a motor köhögni..., 20 
> métert még működött, aztán kakukk. Még egy kis lendületem maradt, amivel 
> egy véletlen szerencsének köszönhetően üres parkolóhelyig el tudtam 
> gurulni, és beállni. (Ferde, orral beállós.)
>   
ez valami nagyon uj .
ilyet meg nem lattam hogy menet kozben , amikor az akku csak 
kapacitaskent mukodik lealljon auto/motor .
nem lehetseges hogy volt egy lappango , rendszertelen tolteskihagyasod ?
csak mert a par eve mar minden auto alapjaraton is megtermeli a 
tolteshez szukeges energiat (a polak meg nem igazan)
> Itthon aztán megmértem, úgy volt, ahogy Dexter írta. 6Ah kapac, és amíg 
> ennyi volt benne, simán indított. Talán, ha 2 éves volt az aksi.
>   
minnel markasabb gyarto europaban , annal precizebben hal meg a gari utan .
ez az amerikai interstate vagy mi eleve 72 honap garival jott ki  a 
gyarbol (ez volt az akku tetejere irva) , de brutalisan tul is 
teljesitette .

bye
dexter



More information about the Elektro mailing list