[elektro] GSM sebességmérés
Xorn
toth.endre at gmail.com
Mon Aug 3 08:31:09 CEST 2009
Abban az is benne volt, hogy az ICE kerekenek kopasat sokkal
optimistabban iteltek meg, mint ahogy a gyakorlatban bizonyitott. Az
meg meg a hagyjan volt, hogy atdofte a kocsit, de utana rafutott egy
valtora a vonat, es az egyik fele masfele indult, mint a masik. Ami
~200-as temponal nem jo omen.
Best regards,
Andy
2009/7/31 Fuzesi Arnold <arnold.fuzesi.lista at gmail.com>:
> Egy vonatszerencsetlenseget kb ugyan ez okozott.
> Okosok kitalaltak h gumit tesznek a vonat kerekere majd koré ujra vaskengyelt.
>
> No ez a kulso perem allandoan jart, egyszer csak elszakadt az igenybeveteltol es
> egyenesen atdofte a kocsit... aztan jottek a gondok...
>
> A.
>
> On 2009. 07. 31. 20:29, trebi at algoritmic.hu wrote:
>> Kuplungtárcsában is van rugó, azt hiszem, az analógia kb. stimmel.
>> Tönkre meg attól megy, hogy a súrlódó felületek, rugófülek stb.elrágják
>> egymást, mert folyamatosan mozognak, súrlódnak egymáson, kenés nélkül.
>> Amit egyszerűen is meg lehet oldani, egyetlen tömör vasdarabbal, azt
>> kimondottan bűn elbonyolítani. :)
>>
>> Trebitsch
>>
>> jhidvegi wrote:
>>> trebi és potyo
>>>
>>>> Ez viszi tovább a terhet, ezen fut a kuplungtárcsa. Határolt persze,
>>>> szóval
>>>> nagy terhelésnél koppan a szélén, azt már nem bízzák rugókra.
>>>> Az is egy ökör volt amúgy, aki ezt kitalálta. 150-200 ezer km-nél
>>>> majd mindegyik tönkremegy, és úgy negyedmillió a cseréje. Egy
>>>> lendkeréknek...
>>> Akkor kb értem is, miről van szó. Végülis a megoldást vmi más
>>> analógiában már én is használtam elektromosban: fojtó-kondi-fojtó,
>>> aminek az volt az értelme, hogy a kimeneti egyenáram azonos
>>> simaságához a két fojtó együtt is jóval kisebb volt, mint amekkora
>>> lett volna az egy fojtó, ami ugyanezt tudta volna, de az is csak full
>>> áramon. Tehát kisebb áramon az L-C-L jobb megoldás volt. (Más kérdés,
>>> hogy ez meg stabilitási problémákat vet fel.)
>>>
>>> Azt viszont nem értem, hogy ennek mitől kell tönkremennie. Valszleg
>>> az én járgányomban még a hagyományos megoldás van, mert láttam
>>> szétszedve (kuplungtárcsát kellett cserélni, az előző hölgytulaj
>>> lejárta teljesen). Ebben a kuplungtárcsában voltak valami rugók, ha
>>> jól emléxem. Asszem a zsiguliban is így volt.
>>>
>>> hjozsi
>>>
>>> -----------------------------------------
>>> elektro[-flame|-etc]
>>
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list