[elektro] Nyák nyomtatás megint

Xorn toth.endre at gmail.com
Mon Apr 13 09:07:32 CEST 2009


Meseljek en is? Tudok... :-)

Pl. egy nyomoformanak, amivel a karosszeriaelemeket gyartjak a
lemezbol, van egy adott elettartama, mondjuk 10 ezer elem. Utana lesz
annyira pontatlan, hogy mar turesen tul van. Amikor a forma uj es
meretpontos elemeket keszit, akkor az "ot nagy" (UK, DE, FR, ES, IT,
ha jol emlekszem) szamara keszitenek autokat a keszulo elemekbol.
Amikor 5-6-7 ezer peldany utan veszit a pontossagbol, akkor a tobbinek
(14 tovabbi "kis" orszag Europaban, koztuk .hu). No, ezert van az,
hogy ha egy sarvedot ki kell cserelni, akkor nem gyozi a karosszerias
hajlitgatni meg igazgatni az elemet, hogy a tobbi, ugyanolyan
pontatlan vacak koze be lehessen szuszakolni, es meg ki is nezzen
valahogy.

Best regards,
Andy

2009/4/12 Fuzesi Arnold <arnold.fuzesi.lista at gmail.com>:
> Opel megnyitott idehaza. Az osszes nemet ide jott ostort csattogtatni a fejunk
> felett. Minden ment is gyonyoruen, precizen.
> Addig odahaza a torok vendegmunkasok meg nemtomhanyszaz opel bölcso"t
> félrehegesztettek úgy h utana beepitve az autokba nem lehetett a futomuvet
> beallitani rendesen. Vissza kellett hivni ezeket a kocsikat...
>
> Mindenhol vannak ilyen sztorik sajna.



More information about the Elektro mailing list