[elektro] A-Vectra elektromos problem

(G)feri elektroslista at freemail.hu
Sun Sep 28 20:49:35 CEST 2008


Szali Sandor

Saturday, September 27, 2008, 9:26:07 PM, you wrote:

> Mi lehet, ha koszorulni kell vele, foleg ha hamar leallok az inditozassal
> utana nehezen kel eletre.
> Inditozas kozben a fordulatszammero ugral az 5000-es tartomanyban.
> Mire utalhat ez? Erzesem szerint ennek koze lehet a nehezen beroffeneshez.

A Mondeom produkált ilyet, mielőtt az akku megadta magát. 1 cella
zárlat, később val. még egy. Persze észrevehetően lassabban is
forgatta az önindító a motort. Időnként ilyenkor le is tiltott, na akkor már csak az
ismétlődő rövid indítgatás segített, meg időnként szervízkulcs.Na jó, mondjuk, a mondeo külön
(elcseszett, túlbonyolított) kategória... Esetleg nézd át a testeléseket,nagyáramú kábeleket,
sarukat,jeladó csatikat. Nem értek az opelhez, de gondolom itt is
biztosan figyeli a felső holtpontot, meg nagy valószínűséggel a
vezérműtengelyt.

Fék ügyben, nagy különbség van a különböző fékbetétek anyaga között,
van amelyik hatásosan fog, de eszi a tárcsát, a másik hidegen fog, de
melegen kevésbé hatásos, van amelyik sz. ahogy van, van amelyiknél az első komolyabb hegyvidéki
igénybevételnél leválik a ferrodol a fémről. Nem egy drága tétel, ha
nem tudod eldönteni miért gyenge a fékhatás, elsőként érdemes ezt cserélni gyárira,
vagy egyéb megbízható márkára. Ha nem jön be, na bumm, a következő
cserénél visszarakod, ha bejelölted melyik hol volt, max. egy kis
vasalás...

Feri


> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]


> __________ ESET NOD32 Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 3476 (20080927) __________

> Az üzenetet az ESET NOD32 Antivirus ellenőrizte.

> http://www.eset.hu




-- 
Best regards,
 (G)feri                            mailto:elektroslista at freemail.hu



More information about the Elektro mailing list