[elektro] Bosch ABS defekt / oderwas?

Fuzesi Arnold arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Mon Sep 22 22:53:19 CEST 2008


Ez is alatamasztja ha hosszaban asszimetrikus a verda az kevesbe gaz mint ha 
keresztben... (eleje hatulja más)

Tesztpalyan azt sajna nem nagyon lehet tesztelni ha a ket hatso gumi 
nyári... vagy csuszik... a ket elso meg tapad, téli... pl letaposott havas 
uton ez igazi gyilkos.
De alapvetően akárhol... ha elindul a fronthajtásos autó fara akkor az 
kellemetlen.
Egy passziv tehetetlen tomeg. Se hajtás, se kormányzás, semmi... joesetben 
némi fék, de mivel az elsőre is hat a labfek ezert inkabb art.
Kezifeket meg necces finoman adagolni... meg ha már csuszik az autó sok 
értelme nincs is...

30-40-nel satuztam (ABS-es kocsi!!!) es csak pislogtam. Ugy elindult a 
feneke hogy rendesen megijedtem.
(Gumis mondta h vigyazzak, es gondoltam kiprobalom mirol beszel...Anyumnak 
vettem teligumit a kocsijára...de csak előre futotta akkor épp...odafele a 
négy nyárival nem volt ennyire kellemetlen az autó...azzal jobban vigyaz az 
ember, mert eleve csuszik.. elol a két téli meg hamis biztonságérzetet 
kelt...)

A.
----- Original Message ----- 
From: "Fekete Róbert" <frobi at harden.hu>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Monday, September 22, 2008 9:42 PM
Subject: Re: [elektro] Bosch ABS defekt / oderwas?


hát.... voltam régebben hungaroringen egy tesztpályán, ott lehetet saját
  otoval rohangálni vizes csúszos részeken, olyan volt mint a vizes jég...

és biz a jó abssel nyárigumival gyönyörűen lehetett kanyarodni... igaz
csak 20km/h val... akinek téli gumija volt az megtete ue 40-el is
aztán volt próba fele aszfalt fele a csúszóson, monda emberke hogy abs
es sofőrök engedjék el a kormányt, az abs nélküliek meg kapaszkodjanak
meg benne
az abs es autó nyilegyenesen ment tovább a satu fékkel
az abs nélküli meg olyat pördül 20 nál hogy csak pislogott a társaság....


Fuzesi Arnold írta:
> Ha nem csuszik meg akkor a keresztbe fekkort siman korrigalod kormannyal.
> Ha megcsuszik akkor meg szvsz jobb a keresztbe mert nehezebben porog be az
> auto.
> Annak ellenere h az ember zsigerbol azt hinne.  De a kocsimegpördülésnek a
> legegyszerubb feltétele a kocsi hatuljának tehetetlensége.
> Ha se nem kormányzott se nem fékezett, akkor egy önálló cca 1 tonnás
> tehetetlen tömeg, nem több. Ha az eleje kimegy előle picit, és fékez akkor
> kész a baj.
> Ezért utalom nagyon ha a seggemben autoznak. Eleg egy picit meglökni és
> azonnal keresztben az autó.....
>
> Aki nem hiszi probaljon meg telen havas uton elöl téli, hátul nyári 
> gumival
> satuzni egyet.
> Probaltam (ABS-es kocsival), mocskosul beszartam...  ugy elindult a feneke 
> h
> ihaj.
> Es nem tudsz mit csinalni vele. Jarja a maga utjat...ha makod van az 
> elejet
> elé tudod vinni és akkor tolja irányba tovabb es a kormannyal lehet 
> finoman
> terelgetni.
> Ha nincs akkor körhinta...
>
> Aztan probald meg keresztbe téli nyári gumikkal.
>
> Tuti hogy jobb lesz... huzni fogja, de stabilabb marad...
>
> A.

-----------------------------------------
          elektro[-flame|-etc] 



More information about the Elektro mailing list