[elektro] Ecotec motor

trebi at algoritmic.hu trebi at algoritmic.hu
Mon Sep 1 08:21:42 CEST 2008


Bemelegíted a motort üzemmelegre. (Hutoventillátor induljon el.) 
Megnyomkodod kézzel a huto felso vízcsövét, hogy érezd, mekkora ero kell az 
üzemi nyomás megnyomorgatásához.
Óvatosan leveszed a tágulási tartály sapkáját, ezzel elereszted a nyomást. 
(A hutorendszert a sapkában lévo szelep állítja be, 0.9 bar túlnyomásra, ami 
a hotágulástól alakul ki.)
Visszateszed a hutosapkát, és megint megnyomogatod a fölso csövet, hogy 
érezd, milyen amikor nincs benne nyomás.
Beindítod a motort, és járatod 10-15 percig, néha kicsit fölpörgetve, de még 
jobb, ha mész vele egy kört.
Megnyomogatod a fölso csövet. Ha nem hengerfejes, akkor nem keletkezett 
túlnyomás a rendszerben. Ha igen, akkor többé-kevésbé fölfújta megint.

Trebitsch

ui: Pakolást a nok használnak az arcukra. A hengerfej és a blokk között 
tömítés van, de az nem szokott elrepedni. :)


Szali Sandor wrote:
> Bocs hogy itt kerek tippet, Opel 16V Ecotec 2.0 motornal [bevallott
> 230000km] vajon meg lehet-e gyozodni hogy most eppen nem
> hengerfejrepedt / blokkrepedt / pakolasrepedt vasarlas elott?
>
> erdekes meg, hogy a kereskedo szerint a muszaki 2010 / 3 -ig ervenyes,
> valszeg nem csokos vizsgara viszi o, hanem mashol vizsgazott, de nem
> ertem, hogy van rajta rendszam, de a nyilvantartas szerint az auto
> nincs forgalomban.
> Ez milyen szitu lehet? Nem gyanus ez?
>
> -----------------------------------------
>          elektro[-flame|-etc] 



More information about the Elektro mailing list