[elektro] Ecotec motor

L. Pásztor seasoft at invitel.hu
Mon Sep 1 08:11:23 CEST 2008


----- Original Message -----
From: "Szali Sandor" <szali at freemail.hu>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Sunday, August 31, 2008 7:49 PM
Subject: Re: [elektro] Ecotec motor


 >> Fogod, és TELE töltöd vízzel a tágulási tartályt.
>
>melegedeskor nem akar semmit tagulni?
Csak minimálisat.
A belepufogó gáz meg rövid ido alatt kinyomja(ha sok megy bele) vagy  kiforralja
(ha kevesebb megy bele) a vizet.
Aztán a visszahult víz szintje ezt megmutatja.
A víz szine is nagyon beszédes tud lenni, ha koszos, akkor gáz van !


>es olyankor a melegebbtol forr el, vagy a belepufogas nyomast novel es
>azert?
>allo helyzetben 1 oraig melegiteni az ugye nem jatszik, mert olyankor kisebb
>a nyomas a hengerben, es nem jon elo a dolog?
Az alapjárat az semmi, akkor nincs komoly nyomás a hengerben.
Ha már alapjáraton is megy el a víz, akkor azt már melegiteni vagy meghajtani
sem kell.  :((

Ahogy ma reggel olvasom a válaszokat, nagyon szépen összefoglalták elottem,
többet én sem nagyon tudnék hozzátenni.

PS:  Van egy ökölszabály:  egy nagyobb motort sokkal nehezebb széthajtani.
         Azaz ha használtan veszel valamit, minél kisebb (gyengébb) a motor,
annál
         valószínubb, hogy (persze hasonló bánásmódnál) szét van hajtva.
         Vagyis csak nagyobb motort !
         Sztem 2.0 vagy felette.
         Versenyzos haverok nekem is állandóan azt hajtogatják::
         egy S6-ost  4.2V8-cal  nem lehet széthajtani, csak összetörni.  :)))

----------------------------------
L. Pásztor
seasoft at invitel.hu
----------------------------------



More information about the Elektro mailing list