[elektro] kocsihuto vizkotlenites

Fuzesi Arnold arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Tue May 13 00:03:50 CEST 2008


Igazabol menet kozben nem melegszik.
Csak ha áll... tipikusan lampanal kezdte penteken...
Az udvaron is produkalta ma szereles utan...

Most megmazzagoltam a ventillator reléket, hogy kezzel is be tudom kapcsolni
bentről...
(jopofa: a meghajto (nyitott kollektoros cucc) ami a releket hajta erzekeli
a dolgokat... ha en huzom le a relet, es nem a komputer, felgyullad a hiba
lampa... magyaran ha a relek 12V-ja eltunik azonnal rinyál... okos....)

Ugy neztem a nagyobb fokozatban vissza tudja huteni még siman...
Igazából kicsiben is, csak valahogy olyan mintha nagy lenne a
hőtehetetlensége.
Ha picit pörgetem a motort akkor nem szélsőséges a hőfok kilengés ennyire...

140-el tempomattal Bp-Felegyhaza / M5-ösön minimalis forgalomban pentek este
12 liter...
3000-res is meg olasz is....nemtom...
Igy sosem kozlekedtem még :)
13-14 litert akkor zabalt meg mikor elég haladosan de még ésszel 
autoztam....

Fura mindenesetre...

No majd kiderul...

A.
------ Original Message ----- 
From: "jhidvegi" <jhidvegi at gmail.com>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: 2008. május 12. 23:47
Subject: Re: [elektro] kocsihuto vizkotlenites


Fuzesi Arnold wrote:
> Elkepzelhető....nap vegere erre jutottam.
>
> Termosztát csere megvolt, kipucoltam a hutot amennyire tudtam, stb.
> De csak melegszik....

Létezik az a keletkezet hő, amit nem tud egy oda méretezett hűtő
elszállítani. Jók a fogyasztási adatok? Ha tök forró a hűtő (azonos a
motorhőmérséklettel akkor, amikor már a ventillátor is elindul), akkor
ebben az irányban kutakodnék. Nem programoztad át az egészet? :) Lehet,
hogy az előgyújtást tök abnormálisan húzza el a proci.

Csak menet közben melegszik túl, vagy álló helyzetben is? Van benne
valami időben is leolvasható fogyasztásmérő?

hjozsi

-----------------------------------------
          elektro[-flame|-etc]



More information about the Elektro mailing list