[elektro] elektromos ga'zkar

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
Thu May 8 09:49:00 CEST 2008


ha ez vitorlazot huz fel, akkor nem kell mindenfele durva intezkedes, hogy nehogy lealljon amikor a gep 12m magasan van?

vajk


----- Original Message ----
From: Móczó Levente <moczo.levente at invitel.hu>
To: elektro at tesla.hu
Sent: Thursday, 8 May, 2008 8:28:50 AM
Subject: [elektro] elektromos ga'zkar

Sziasztok!

Taviranyitasu csorlot csinalok, most tartok amechanikus reszek 
osszeallitasanal.

A csorlo egy 125 ccm-es scooter robogo. A kereke helyen van a dob, rajta 
1000 m kotel.

Tavolrol kellene vezerelnem a robogot.
gyujtas, onindito, gazkar allas, fek, gyujtas levesz

a gyujtas, az onindito a fek csak 1/0 allapotot vehet fel
(alapesetben egy rugo befekezve tartja a dobot, csak csorles idejere nincs 
blokkolva.)

A gazkar allas... Hat igen. Annak szinte ugy kell mukodnie, mint barmely 
utcai alkalmazasban.

Optikai ralatas mindig van, az ado es a vevo kozott. Kabelt nem lehet 
alkalmazni.

Legalabb ketto, da inkabb harom darab adot kell csinalnom.
Ezt az eszkozt harom embernek kell tudnia kezelni, de nem egyszerre! Az 
egyik hasznalja, utana kikapcsolja az sajat adojat. Jon  a masodik, a 
kezeben levo ado bekapcsol, hasznalja, kikapcsolja.
etcetc..
Erre a feladatra milyen konfiguracio nez ki a legjobban hasznalhatonak?
Az eslodleges szempont az, hogy ne zavart csatornat hasznaljon a modul, 
megbizhatoan tudjon mukodni a rendszer. Az ara persze nagyon fontos, de 
ilyen applikacioban nem annyira :)

Uvd&kossz:
Levente 

-----------------------------------------
          elektro[-flame|-etc]



      __________________________________________________________
Sent from Yahoo! Mail.
A Smarter Email http://uk.docs.yahoo.com/nowyoucan.html


More information about the Elektro mailing list