[elektro] 128x64-es lcd interface
Horvath Zsolt
hozso_001 at freemail.hu
Thu Jul 24 09:24:14 CEST 2008
Ez valamelyik 16 bites PIC család, ugye?
Nekem is anno egyből ez a töketlen lábkiosztás szúrt
szemet... ;-)
Üdv.: Horváth Zsolt
Tóth Péter írta:
> Nálam viszont gond van a sebességgel, mert 320x240 felbontás van és
> 16/18 bit színmélység. 5 mips-es uC-vel alig érek el 5 fps-ot. Most
> vettem 40 mips-es, 16 bites uC-t, ezzel már talán a 25 fps is elérhető,
> de most, hogy kezdem tervezni a panelt köptem egy akkorát, hogy seggre
> ültem. Ezek a nagyon tök fejlesztők a 100 lábú tokra csak 2 teljes
> értékű 16 bites portot tettek, a többi port dirib-darab, bithiányos
> kivezetés. Ráadásul pont a teljes portra teszi az összes modult, ami
> kellene, pl. PWM, UART. Elég lett volna a 64 lábú tok is, da azon csak
> egy 16 bites port van, a többi darabban van.
> Nem hiszem el, hogy csak én szívok vele. Mi a francnak E, F, G port, ha
> a G-ből csak 3 bit van?
>
> ToPe
>
>
> hg12345 írta:
>
>> Ha 128*64 akkor egy fekete-fehér kép 1Kbyte méretben elfér.
>> Ha 25 kép esetén 25Kbyte/s ez nem egy nagy probléma.
>>
>> Párhuzamos port estén könnyedén átmegy, de SPI buszos kivitel
>> esetén se terheli túl az buszt. 200kbit/sec a kiegészitőkkel max
>> 300kbit/sec.
>>
>> Ha van DMA támogatásod akkor csak a kép kiírás inditás foglalja a uC-t,
>> de ilyenkor két 1K mezőben érdems dolgozni, egyiked kiírod, másikat
>> szerkeszted.
>>
>> Nem tudom egy amiga milyen teljesitménnyel rendelkezik, valószinüleg
>> egy több mint 2K rammal rendelkező uC úgy 5-10MIPS felett ezt
>> megcsinálja.
>>
More information about the Elektro
mailing list