[elektro] LED + rele + kabel

Perjési Attila perjesi1 at t-online.hu
Thu Jan 31 21:03:09 CET 2008


----- Original Message ----- 
From: "Fuzesi Arnold" <arnold.fuzesi.lista at gmail.com>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Wednesday, January 30, 2008 11:46 PM
Subject: Re: [elektro] LED + rele + kabel


> EMI EMC mittudomen :) szabvanyok miatt alapvetoen az erosaramut is 
> szokas...
> Baj belole nem lehet, es nem tolja tele az étert zavarral annyira.
>
> A.
> ----- Original Message ----- 
> From: "Moczik Gabor" <pm_levlista at progzmaster.hu>
> To: <elektro at tesla.hu>
> Sent: Wednesday, January 30, 2008 11:22 PM
> Subject: Re: [elektro] LED + rele + kabel
>
>
> fabi wrote:
>> villogott. Ezután lekapcsoltuk a közeli motorvezérlőt (kicsi, 0,25kW),
>> na ekkor hagyta abba. Utána kipróbáltam, egy 2K2 ellenálláson keresztül
>> simán meghajtott egy ledet egy 10 méteres kábel két szabadon lógó ere.
>> És az a két ér ott ment szorosan egymás mellett. Ezzel a lendülettel két
>> külön kanyargó vezeték agyon is vághat valakit...
>
> Mi az altalanos velemeny, ha teljesitmeny kabeleket (leptetomotor,
> frekivalto kimenet) es szenzor jeleket akar csak rovid (1m) tavon is
> egymas mellett kell vezetni, az erosaramu kabelt is celszeru arnyekolni,
> vagy eleg ha a jelkabelek arnyekoltak, esetleg csavart erparak?
>
> -- 
> ((( Móczik Gábor  )))--((( E~Mail: pm-junk ~@~ progzmaster ~.~ hu )))
> ((( Skype: moczik )))
> Attiapapy irom, bocsika, de az elöbb kimaradt,
Hogy a repgép fedélzeti radar beépités esetében kellett
úgy ZAVARt védeni, hogy kettős árnyékolás, kellett alkalmazni
amiből a belső árnyékolást a jel forrásnál, mig a külsőt a jel fogadásnál
kellett leföldelni.
Ezeken kivül volt a szigetelés, hogy egyéb "föld-hurok" ne képződhessen!!
Sok szerencsét, Attila
> -----------------------------------------
>          elektro[-flame|-etc]
>
> 



More information about the Elektro mailing list