[elektro] Autonavigalas notebook-al
Charles Hoss
charles.hoss at gmail.com
Sun Jan 20 23:02:35 CET 2008
Beszeljunk inkabb a kopasrol, mert ahogy nagy nehezen en is megertettem (kemeny gondolkodas volt , de az acelszalak nem nyulnak sokat es a gumi nem fordul el felnin - tehat akarmennyi a nyomas , a terheletlen kerulet szamit), a radial gumik nem valtoztatjak a keruletuket a nyomas fuggvenyebe.
Mindenesetre arra gondoltam hogy a busz elindul az allomasarol es a keresztezodesekkel kapuzunk - tehat akarmennyit is teveszt , a kanyaroknal ujrakalibralja magat - hiszen lehet csalni tiz metert is , de amikor beall a busz orra egy derekszogu kanyar utan , akkor a max tav nem lehet tobb kilometer - ezalatt a meterszamlalo dolgozik aztan amikor a kovetkezo kanyar jon , akkor a metelszamlalo egy fix ertekre ugrik - barmennit csalt is - mar nem szamit .
Bye
Dexter
-----Original Message-----
From: Moczik Gabor <pm_levlista at progzmaster.hu>
Sent: 20 January 2008 21:29
To: elektro at tesla.hu
Subject: Re: [elektro] Autonavigalas notebook-al
Charles Hoss wrote:
> Meterszamlalo . Az a tuti - esetleg ha csicsazod, akkor digit iranytus kapuzassal
Ezzel csak annyi a baj, hogy ha mondjuk egy 80cm-es buszkerek eppen 79cm
(kevesebb a nyomas), akkor egy 1km-es turanal mar 12m hiba van. Nem olyan
veszes, de minel hosszabb a tura, a vegen annal nagyobb hiba lesz.
GPS szerintem celravezetobb, kontrollerrel kiolvashato az is, bar ha laptop
rendelkezesre all, akkor szerintem PC-n nagysagrendekkel konnyebb megoldani.
Az MP3-akat tarolni is kell, meg kell valami epkezlab kezelofelulet is, mert
a playlist-et meg kell szerkeszteni, el kell menteni, visszatolteni...
Mellesleg nem feltetlenul kell MP3, mai tarhely kapacitasok mellett jo a WAV
is, akkor nem kell meg mp3 dekoder libraryt is keresni.
--
((( Móczik Gábor )))--((( E~Mail: pm-junk ~@~ progzmaster ~.~ hu )))
((( Skype: moczik )))
-----------------------------------------
elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list