[elektro] Autonavigalas notebook-al

Charles Hoss charles.hoss at gmail.com
Sun Jan 20 23:02:35 CET 2008


Beszeljunk inkabb a kopasrol, mert ahogy nagy nehezen en is megertettem (kemeny gondolkodas volt , de az acelszalak nem nyulnak sokat es a gumi nem fordul el  felnin - tehat akarmennyi a nyomas , a terheletlen kerulet szamit), a radial gumik nem valtoztatjak a keruletuket a nyomas fuggvenyebe.
Mindenesetre arra gondoltam hogy a busz elindul az allomasarol es a keresztezodesekkel kapuzunk - tehat akarmennyit is teveszt , a kanyaroknal ujrakalibralja magat - hiszen lehet csalni tiz metert is , de amikor beall a busz orra egy derekszogu kanyar utan , akkor a max tav nem lehet tobb kilometer - ezalatt a meterszamlalo dolgozik aztan amikor a kovetkezo kanyar jon , akkor a metelszamlalo egy fix ertekre ugrik - barmennit csalt is - mar nem szamit .

Bye
Dexter


-----Original Message-----
From: Moczik Gabor <pm_levlista at progzmaster.hu>
Sent: 20 January 2008 21:29
To: elektro at tesla.hu
Subject: Re: [elektro] Autonavigalas notebook-al

Charles Hoss wrote:
> Meterszamlalo . Az a tuti - esetleg ha csicsazod, akkor digit iranytus kapuzassal

Ezzel csak annyi a baj, hogy ha mondjuk egy 80cm-es buszkerek eppen 79cm 
(kevesebb a nyomas), akkor egy 1km-es turanal mar 12m hiba van. Nem olyan 
veszes, de minel hosszabb a tura, a vegen annal nagyobb hiba lesz.

GPS szerintem celravezetobb, kontrollerrel kiolvashato az is, bar ha laptop 
rendelkezesre all, akkor szerintem PC-n nagysagrendekkel konnyebb megoldani. 
Az MP3-akat tarolni is kell, meg kell valami epkezlab kezelofelulet is, mert 
a playlist-et meg kell szerkeszteni, el kell menteni, visszatolteni...
Mellesleg nem feltetlenul kell MP3, mai tarhely kapacitasok mellett jo a WAV 
is, akkor nem kell meg mp3 dekoder libraryt is keresni.

-- 
((( Móczik Gábor  )))--((( E~Mail: pm-junk ~@~ progzmaster ~.~ hu )))
((( Skype: moczik )))

-----------------------------------------
          elektro[-flame|-etc]



More information about the Elektro mailing list