[elektro] Chip-tuning

Fekete Róbert frobi at harden.hu
Thu Jan 17 20:35:40 CET 2008


végül is egy jó mechanika ami a kuplungolást és a váltást megcsinálná...
talán fel lehetne hsználni a motor olajnyomást...

vagy egy picike szervo szivatyú
valamelyik tengelyen vagy egy plusz szíjjal meghajtva
bár én a ventilátor szíjjával hajtanám
egy kicsit hosszabb szíjj és egy rugós szíjfeszítő
aztán már csak egy olajos tömb kell meg a szelepek
az egyesben induláshoz biztos valami propor szelep ( vagy hogy irják? Béla?)
hogy sima legyen az indulás, persze a gázadást figyelni hogy akár 
kipörgő kerekekkel is tudj indulni :D
(nekem az enyémmel betonon is sikerált anno ez a mutatvány)

és már csak a bajuszkapcsoló hiányzik, mint a F1-es autóknál a kormány 
mögött van :)))))

komolyan mondom már csak poén szinten érdemes lenne vele szórakázni
sőt a magasabb sebességfokozatokban nézni a fogaskerekeket és szinkonban 
vannak akkor összecsattintani őket kuplung nélkül


hje ötleteim vannak mi?

FRob

www.harden.hu
www.loudlink.eu

"Minden megoldható legalább egyszer
és ha már egyszer megoldható..."

Dexter írta:
> Fekete Róbert írta:
>> lassan ott tartunk, hogy szerezni kell egy smart motorját váltóját és 
>> beleberhelni a pókba :D
>>
>> egyben meglenne a vízhűtés meg minden, autváltó :)
>> és mind ez egy kispolákiban :D
>>   
> mar tobbet mentem a pokkal mint egy smart teljes elettartama .
> a normal automata valto eszi az energiat , en egy robotizalt valtoban 
> gondolkodtam - amit a kulisszan , motorvakummal , elekromosan meg tudnek 
> csinalni .
> a vizhutes nem elony (szamomra) :)
> de egyebkent igen . a smarthoz lehetne hasonlitani a pokot ha mondjuk 50 
> ft lenne az amortizacioja kilometerenkent :)
> 
> bye
> dexter
> 
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]
> 



More information about the Elektro mailing list