[elektro] Ecotec motor

Charles Hoss charles.hoss at gmail.com
Sun Aug 31 20:55:52 CEST 2008


a kipufogogaz terfogata a gond . Tehat nem elforr hanem kinyomja. 
A max terheles ahhoz kell hogy a hengernyomas maximalis legyen - alapjaraton csak a teljesen halott hf/tomites pufog be.
A fordulatszam nem is kell , tehat ha ez td , akkor a turbo felporgese utani legalacsonyabb fordulat , max gazzal a legjobb (utanfuto vagy hasonlo)

Bye
dexter 

-----Original Message-----
From: Szali Sandor <szali at freemail.hu>
Sent: Sunday, August 31, 2008 19:49
To: elektro at tesla.hu
Subject: Re: [elektro] Ecotec motor

uhh, nem egyszeru

L. Pásztor wrote:
> Fogod, és TELE töltöd vízzel a tágulási tartályt.

melegedeskor nem akar semmit tagulni?


> Meghajtod, ami a csövön kifér, de jó hosszan !
> Egy jó 2,0 motornál ez ugyan nem olyan 1szeru,
> mert ez úgy  200km/h körül van, ezért erre jó pl. az M1 és az M7.
> Lecsorogsz a leejton ÜRESBEN, h ne tudjon a blokk visszahulni,
> utána felfelé leghosszabb fokozatban padlót neki !
> Azaz megmelegited a motort.
> Fél szemmel hofokot néz, mert ugye nem lehet tudni ...
> Egy óra eroltetett hajtás után már mehetsz haza, motor leáll, kihül.
>
> Aztán tartályban a vízszint mindent megmond...
> Ha nem fogyott víz, akkor nincs nagy baj.
> Ha + a blokk repedt, általában belepufog és kiforralja a vizet.

es olyankor a melegebbtol forr el, vagy a belepufogas nyomast novel es 
azert?
allo helyzetben 1 oraig melegiteni az ugye nem jatszik, mert olyankor kisebb 
a nyomas a hengerben, es nem jon elo a dolog? 

-----------------------------------------
          elektro[-flame|-etc]



More information about the Elektro mailing list