[elektro] Frekiváltó
fabi
fabilist at gmail.com
Fri Aug 15 14:49:36 CEST 2008
vajk fekete írta:
> szerintem nem erdemes ezzel kiserletezni. ezer helyen hasznalnak frekivaltokat. ha kellene ra szuro meg szupresszor, akkor lenne benne gyarilag. viszont mindenutt arnyekolt kabellal kotik be, es torekszenek hogy a motor es a fv kozott ne legyen nagy tavolsag. ha ezek megvannak, es meg mindig bezavar, akkor lehet tovabb gondolkozni.
Azért minden rendes frekiváltóhoz van gyári szűrő a bemenetre. Kultúrált
gyártók nem is építik be nélküle a frekiváltót. Kimenet meg árnyékolt
kábel, vascsőben, külön fémtálcában, a többi kábelt minden lehetséges
módon védve.
---
fabi
>
>
>
> ----- Original Message ----
> From: Tóth Péter <tope1 at freemail.hu>
> To: elektro at tesla.hu
> Sent: Wednesday, 13 August, 2008 12:59:14
> Subject: Re: [elektro] Frekiváltó
>
> Gondolod, hogy a tápon keresztül megy vissza, nem RF?
> Az árnyékolt kábelt olvastam már - amit Vajk írt - de, ha a
> primer-oldali tápokban van a tekerccsel párhuzamos csillapítás, akkor
> szerintem ide is illene tenni valamit...
> Árnyékolt MT-m nincs, de van egy gyári PVC-csőbe integrált-bifiláris
> szűrős-kondis-szerintem, azt kipróbálom.
> Szupresszorral nem merek csak úgy kísérletezni, mert a múltkor is normál
> üzem közben elszállt az egyik FET-meghajtó érthetetlen módon, amire nem
> találtam választ. A panel meg nem sok javítást bír már ki...
>
>
> ToPe
>
>
> Fekete Róbert írta:
>> kimenetre?
>> bemenetre!
>> méretezett induktivitás nullára fázisra, a greatz után meg kondi hegyek
>> simítgatni, a kimeneten már a fenét érdekli mivan, ezek megfogják ha jól
>> vannak méretezve a megfelelő teljesítményre...
>>
>>
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
>
> Send instant messages to your online friends http://uk.messenger.yahoo.com
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
More information about the Elektro
mailing list