[elektro] Elektromos meghajtású kerékpár, később autó?

Novák Tibor hg5cut at freemail.hu
Sun Aug 3 13:12:19 CEST 2008


Nem kell ezeket a próbálkozásokat komolyan venni, mármint hogy ezek a 2-3 kerekű tákolmányok ( mert hogy járműnek nem  nevezném) komoly konkurenciát jelentenének a napi jármű forgalomban. Minden tipusú járműnek meg van a célterülete, mármint a napi gazdasági életben. Ezekre a tákolmányokra megpróbálják azt a feladatot ráerőszakolni amit maximum ki tudnak belőle hozni. Megy a paraszt az üzletbe, halja a vakítós dumát milyen szuper..... és megveszi. 

Látott már valaki kerékpárosokat motorosokat tömegesen tavasszal ősszel essőben viharban, télen hóban, sárban, latyakban, felfagyott úttesten feszíteni a járgányán.    Na ugye nem!  És ha ezek a járgányok el is terjednének akkor sem fognak télen az utakon "poroszkálni". 

Miért nyáron rendeznek, terveznek biciklis motoros találkozókat, felvonulásokat tüntetéseket?  Miért pont most nyáron jött ez a elektromos járgány mizéria?

Jön az ősz, jönnek a hidegek, esik az eső, mindenki félreteszi a bringáját és a motorját valamint az efféle gondolatait és beül az autójába, bekapcsolja a fűtést és GÓ, vagy jön a BKV, és megy minden tovább ahogy eddig.

Tibor
                 

Adam Huszar <adam.huszar at machinnov.com> írta: 


> Szerintem ez így azért nem életképes, mert törékeny és védtelen. Jó,
> hogy leírják, hogy munkába járáshoz ideális meg ilyenek. De hova
> parkolna le vele az ember? Még ha mélygarázsban is, akkor sincsen
> ajtaja, és bárki megrongálhatja. Ráadásul ha közúton ezzel baleset
> ér.... De amúgy érdekes kis kütyü.
> 
> Ádi
> 
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
> 


More information about the Elektro mailing list