[elektro] Elektromos meghajtású kerékpár, később autó?
Novák Tibor
hg5cut at freemail.hu
Sun Aug 3 13:12:19 CEST 2008
Nem kell ezeket a próbálkozásokat komolyan venni, mármint hogy ezek a 2-3 kerekű tákolmányok ( mert hogy járműnek nem nevezném) komoly konkurenciát jelentenének a napi jármű forgalomban. Minden tipusú járműnek meg van a célterülete, mármint a napi gazdasági életben. Ezekre a tákolmányokra megpróbálják azt a feladatot ráerőszakolni amit maximum ki tudnak belőle hozni. Megy a paraszt az üzletbe, halja a vakítós dumát milyen szuper..... és megveszi.
Látott már valaki kerékpárosokat motorosokat tömegesen tavasszal ősszel essőben viharban, télen hóban, sárban, latyakban, felfagyott úttesten feszíteni a járgányán. Na ugye nem! És ha ezek a járgányok el is terjednének akkor sem fognak télen az utakon "poroszkálni".
Miért nyáron rendeznek, terveznek biciklis motoros találkozókat, felvonulásokat tüntetéseket? Miért pont most nyáron jött ez a elektromos járgány mizéria?
Jön az ősz, jönnek a hidegek, esik az eső, mindenki félreteszi a bringáját és a motorját valamint az efféle gondolatait és beül az autójába, bekapcsolja a fűtést és GÓ, vagy jön a BKV, és megy minden tovább ahogy eddig.
Tibor
Adam Huszar <adam.huszar at machinnov.com> írta:
> Szerintem ez így azért nem életképes, mert törékeny és védtelen. Jó,
> hogy leírják, hogy munkába járáshoz ideális meg ilyenek. De hova
> parkolna le vele az ember? Még ha mélygarázsban is, akkor sincsen
> ajtaja, és bárki megrongálhatja. Ráadásul ha közúton ezzel baleset
> ér.... De amúgy érdekes kis kütyü.
>
> Ádi
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
More information about the Elektro
mailing list