[elektro] auto standby
Fuzesi Arnold
arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Mon Apr 14 01:41:34 CEST 2008
Akkusarutol eleve vagy 5 durung kabel megy szana szet. :)
Biztitabla van vagy 16 egy autoban szetszorva.
Rohadtul nem olyan egzakt ma már ez az egész mint anno a lada korszakban.
Body computerek vannak szana szet a kocsiban, mint villany / CAN
disztribucios egységek.
Ha csökken az akkufesz kapcsolják le sorban a "luxus" fogyasztókat,
felugyelik, az extrák ezeknek az atprogramozásával aktiválhatók számtalan
esetben.
Volt szerencsém már olyan uzenethez az lcd-n hogy "klima tiltva akkufesz
alacsony mennyé szervizbe".
Ford-ban pl olyan megoldasok vannak ha vmi nem stimmel pl diagnosztikai
lambda azt erzekeli h beteg a katalizator akkor
az audio rendszer nem mukodik.
Hogy tuti elmenj szervizbe. :)
Gányolni meg sufnituningolni lehet.
De ha normalis dolgot akarsz csinalni amit be is tudnak szerelni a gyári
helyre, akkor ez az akkusarura rácsatlakozom dolog nem mukodik.
Az ilyen cegek halnak éhen sorban. Amig begányolnak 1 riasztot addig a
konkurenca a gyári helyre pikk pakk berakja 10x
a megadott helyre tervezett oda valo egyseget. De ma már vezetéket nem
vágnak, blankolnak, szigszalagoznak normalisabb helyeken.
pl a www.cerberos.hu cucc is egy eleg osszetett szerkezet. Kuplung
hidraulikába csatlakozik be, motorteret zárja, oninditot tiltja, gyujtast
figyeli valtot lezarja ecetera.
Mindezt ugy h egy darab vezeteket nem kell vagni, hidraulika csövet mokolni,
toldani, lyukat furni stb.
( Zoli a saját cuccát éppen berakhatja ahogy akarja...ha nem termeket akar
csinalni)
Az elvi dolgok inkabb azok hogy vajon sönt ide, HALL oda, hova lehet
begányolni stb.
A gyakorlati meg az hogy ez van oszt kész, es igy van oszt kész. :)
Itt a csati ezt hasznalhatod, maskulonben meg a garancia is ugrik az autora.
Ha nem tetszik, es 50mA felett vagy xy autonal akkor szevasz, szart
gyartottal...
A.
----- Original Message -----
From: "jhidvegi" <jhidvegi at gmail.com>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: 2008. április 14. 1:04
Subject: Re: [elektro] auto standby
Fuzesi Arnold wrote:
> -kulon alkatresz emiatt a megbizhatosaga kisebb mint 1db FET-nek.
> (forrasztasi hiba stb stb)
> -fel kell tenni plussz ido, melo, anyag, hibalehetoseg, logisztika stb
>
> FET meg amugy is felkerul.
Nem értem a különbséget.
Van az akkusaru, onnan jön valami durung kábel - gondolom - a
biztitáblához.
A fet hova kerül fel? A durung kábel átmegy valamin, ahol a proci is
van?
Különben nem annyira érdekel az elvi megoldások garmadája, mint a tény.
> Tularam meg mint olyan nincs ertelmezve....akkor megy tönkre amikor a
> FET.
A túláram akkor van, amikor valami zárlat keletkezik, és egy bizti
kiolvad, mondjuk egy 16A-es. Az nem 17A-tol olvad ki.
Amúgy, ha tényleg az van, hogy a biztitáblához meno kanóc átmegy a proci
egységén, ahol van egy bármilyen áramérzékelo, akkor rohadtul könnyu a
feladat: fel kell szerelni egy biztit, és levenni a delejt elorébb.
hjozsi
-----------------------------------------
elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list