Telefon
Sandor
chiplista2007 at gmail.com
Fri Sep 21 13:08:29 CEST 2007
panaszkönyv első körben.
bevizsgáltatni, 6 hónapon belül az eladó kötelessége.
bár, ha a víz ment bele dolog a hivatkozási alap, akkor sütheted, mert ha nem is
ment bele, majd ők gondoskodnak róla, hogy tényleg menjen bele ://
én mindenestere beírnék egy jó zaftosat a panaszkönyve és mindent megtennék a
rosszhírnév keltéséért ;) , például itt is. meg írnék a központba is...
sajnos kishazánkban a kereskedők egy része még nem ébredt rá, hogy a rövidtávú
megtakarítás, hosszabb távon jó nagy bukó...
én is így jártam a tecsóval. szarakodtak berágtam elkerülöm. az elmaradt haszon
az lényegesen nagyobb, mint az akkori szemétkedés nyeresége.
ha mindenki ezt tenné...
Sándor
Rácz Róbert wrote:
> Sziasztok!
>
> Van egy 3 hónapos LG telefonunk aminek az a baja, hogy nem töltötti az akksit. A töltőt bedugva látszólag tölt, de hálózat keresésekor nem talál hálózattot.
>
> Visszavittük az üzletbe (Pannon) mivel garanciális. Adtak cserekészüléket valami ócskát, de működőt a szervíz idejére.
>
> A szerviz megállapítása 2 hét alatt az lett, hogy a telefonba víz ment és ezzel a garancia is megszünt.
> A telefonba víz márpedig biztosan nem ment.
>
> Ti mat javasoltok ilyen estre?
>
> (Veszek másikat telepfont, nem gond, persze nem a Pannonnál, de ezt azért nem hagynám annyiban....)
>
> Üdv:
> RR
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list