Telefon

Sandor chiplista2007 at gmail.com
Fri Sep 21 13:08:29 CEST 2007


panaszkönyv első körben.
bevizsgáltatni, 6 hónapon belül az eladó kötelessége.

bár, ha a víz ment bele dolog a hivatkozási alap, akkor sütheted, mert ha nem is 
ment bele, majd ők gondoskodnak róla, hogy tényleg menjen bele ://

én mindenestere beírnék egy jó zaftosat a panaszkönyve és mindent megtennék a 
rosszhírnév keltéséért ;) , például itt is. meg írnék a központba is...

sajnos kishazánkban a kereskedők egy része még nem ébredt rá, hogy a rövidtávú 
megtakarítás, hosszabb távon jó nagy bukó...

én is így jártam a tecsóval. szarakodtak berágtam elkerülöm. az elmaradt haszon 
az lényegesen nagyobb, mint az akkori szemétkedés nyeresége.

ha mindenki ezt tenné...

Sándor

Rácz Róbert wrote:
> Sziasztok!
> 
> Van egy 3 hónapos LG telefonunk aminek az a baja, hogy nem töltötti az akksit. A töltőt bedugva látszólag tölt, de hálózat keresésekor nem talál hálózattot. 
> 
> Visszavittük az üzletbe (Pannon) mivel garanciális. Adtak cserekészüléket valami ócskát, de működőt a szervíz idejére. 
> 
> A szerviz megállapítása 2 hét alatt az lett, hogy a telefonba víz ment és ezzel a garancia is megszünt. 
> A telefonba víz márpedig biztosan nem ment. 
> 
> Ti mat javasoltok ilyen estre? 
> 
> (Veszek másikat telepfont, nem gond, persze nem a Pannonnál, de ezt azért nem hagynám annyiban....)
> 
> Üdv:
>     RR
> 
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]



More information about the Elektro mailing list