Re: Re[4]: mOhm méro
Arpad
kando777 at googlemail.com
Tue Sep 18 07:43:44 CEST 2007
Na ez már így érdekes :)
Ráadásul ott van a csati ellendarabja, ami még vihet be hibá is a mérésbe,
ha az kikopik, nőhet a mért érték anélkül, hogy a gyártás romlott volna.
Tehát meg kell mérni azt, hogy egyrészt a vezetéknek ami rá van téve az
egyes csatlakozókra, mekkora ellenállása van, másrészt a csati és
ellendarabja közötti ellenállást is mérni kellene ? (Mármint a kettőt
együtt, ami nem lehet több, mint x mOhm..)
A csati ellendarabjával az lesz a baj, hogy szét fog kopni, ha minden egyes
kábelt arra dugaszolnak rá, viszont nem tudom, milyen a csati, mérőtűkkel
nem lehetne-e rámenni ?
A csatlakozónak arra a felére, ahol a kábelek vannak, mérőtűkkel rá lehet
menni?
(gondolkodom még.. :) ez milyen formájú, típusú csati ? autóba lesz a
kábelkorbács vagy másba ?)
Árpi
hj <h.jocika at freemail.hu> írta, 2007.09.17.:
>
> Hello Arpad,
>
> Monday, September 17, 2007, 2:35:24 PM, you wrote:
>
> > Na de hol kell mérni, vagy hogyan tudsz a csatlakozó kontaktudok
> ,,közé""
> > beférni ?
> > Ha értem, látom hol kell mérni, talán jobban tudok segíteni ;)
>
>
> Csatlakozó "korbács" szerelo cégnek kellene.
> A gyártósor végére. Csatlakozó ellen darabjára rádugva, a drót végét
> valamivel meg fogva kellene mérni.
> Lehet érintkezo hiba vagy vezeték szerelési hiba.
>
>
>
>
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
--
Arpi / kando
More information about the Elektro
mailing list