LCD szerkeszto prg

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
Tue Sep 11 20:26:25 CEST 2007


Szerintem programozásilag a bmp-t, mint szabványos formátumot a legkönnyebb 
dekódolni. Túl sok fölösleges nincs benne, csak a fejlécben párszor 10 byte, 
cserébe viszont még a Windows paint-jével is tudsz file-t generálni, és 
bw-től a grayscalen keresztül a tömörített színes képig van egy egységes 
rendszered.


Gábor

----- Original Message ----- 
From: "Moczik Gabor" <pm at progzmaster.hu>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Tuesday, September 11, 2007 8:12 PM
Subject: Re: LCD szerkeszto prg


Erdos Zoltan wrote:
> Nem tudom, de a Corel alapbol vektoros, az lcd-hez meg inkabb a bitmap
> passzolna..

Gondolom van bitmap export...
Egyebkent mindenki BMP-zik, pedig szerintem van normalisabb formatum is.
Talan a TIFF mintha annyiban jobb lenne, hogy nem alulrol felfele kell 
rajzolni.

Egyebkent pont te emlitetted, hogy inkabb irnal lib-et a BMP kirajzolasra.
En nem irnek. Inkabb legyen atkonvertalva offline modon az LCD belso byte
elrendezesenek megfeleloen, es akkor jo gyors lesz a szoftver. Mar csak
azert is, mert a BMP "tul sokat tud", tele van monokrom GrLCD-hez tok
felesleges dologokkal.
Legalabbis ha csak altalanos celu akarmi kell, amiben nem kell allandoan
kepeket cserelgetni. Ha valamin mindig valami mast kell megjeleniteni, akkor
nem szoltam, de akkor meg inkabb GIF, mert abba ugyis ARM proci kell :-)

-- 
((( Móczik Gábor  )))--((( pm -> @ -> progzmaster -> . -> hu  )))
((( Skype: moczik )))

-----------------------------------------
          elektro[-flame|-etc]

 _____________ NOD32 2521 (20070911) Információ _____________

Az üzenetet a NOD32 antivirus system megvizsgálta.
http://www.nod32.hu




More information about the Elektro mailing list