LCD szerkeszto prg
Acs Gabor
agabor at electrodesign.hu
Tue Sep 11 20:26:25 CEST 2007
Szerintem programozásilag a bmp-t, mint szabványos formátumot a legkönnyebb
dekódolni. Túl sok fölösleges nincs benne, csak a fejlécben párszor 10 byte,
cserébe viszont még a Windows paint-jével is tudsz file-t generálni, és
bw-től a grayscalen keresztül a tömörített színes képig van egy egységes
rendszered.
Gábor
----- Original Message -----
From: "Moczik Gabor" <pm at progzmaster.hu>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Tuesday, September 11, 2007 8:12 PM
Subject: Re: LCD szerkeszto prg
Erdos Zoltan wrote:
> Nem tudom, de a Corel alapbol vektoros, az lcd-hez meg inkabb a bitmap
> passzolna..
Gondolom van bitmap export...
Egyebkent mindenki BMP-zik, pedig szerintem van normalisabb formatum is.
Talan a TIFF mintha annyiban jobb lenne, hogy nem alulrol felfele kell
rajzolni.
Egyebkent pont te emlitetted, hogy inkabb irnal lib-et a BMP kirajzolasra.
En nem irnek. Inkabb legyen atkonvertalva offline modon az LCD belso byte
elrendezesenek megfeleloen, es akkor jo gyors lesz a szoftver. Mar csak
azert is, mert a BMP "tul sokat tud", tele van monokrom GrLCD-hez tok
felesleges dologokkal.
Legalabbis ha csak altalanos celu akarmi kell, amiben nem kell allandoan
kepeket cserelgetni. Ha valamin mindig valami mast kell megjeleniteni, akkor
nem szoltam, de akkor meg inkabb GIF, mert abba ugyis ARM proci kell :-)
--
((( Móczik Gábor )))--((( pm -> @ -> progzmaster -> . -> hu )))
((( Skype: moczik )))
-----------------------------------------
elektro[-flame|-etc]
_____________ NOD32 2521 (20070911) Információ _____________
Az üzenetet a NOD32 antivirus system megvizsgálta.
http://www.nod32.hu
More information about the Elektro
mailing list