Parhuzamos gerjesztesu motor
Moczik Gabor
pm_levlista at progzmaster.hu
Sun Oct 28 15:01:15 CET 2007
May Károly wrote:
> Amikkel én találkoztam azoknál a drót drasztikusan
> alul volt méretezve. Aktív hűtés nélkül leég.
Na jó, akkor elhiszem hogy csak ennyi az oka. Vegulis hulye am*rikai, miert
kene ertelmesen megfogalmazni valamit...
Meg jo hogy csak javitani kellett, egy fos az egesz, a datasheet tele van
Warning/Caution figyelmeztetesekkel, minden masodik szo (R) es (TM)
jelzesekkel van ellatva.
- Ne kosd le az armaturat ha rajta a tapfesz, mert katasztrofa keletkezik
- Ha dinamikus fekezes kell, akkor van egy Inhibit(tm) bemenet, azt kell
aktivalni, es utana lekotheted az armaturat.
- az armaturaval sorosan kell egy bizti !!!!!!
- van egy min, max, accel poti, ertelemszeruen a min, max fordulatszam es a
gyorsulas beallitasara. Barmelyiket eltekered, a masik tobbire is hatassal van.
- ne tekerd az accel potit egy bizonyos erteknel lejjebb !!!
- Egyaltalan ne allitsd el a gyari ertekeket, mert az gyarilag be van
allitva es optimalis a TE motorodhoz es alkalmazasodhoz is
- fordulatszam szabalyozashoz csak es kizarolag 5Kohm poti jo, mert resze
egy fesz.osztonak.
- vegyel Plug-in Horsepower resistor(tm) aramfigyelo ellenallast, attol
fuggoen milyen motor van rajta (persze van rajta aramlimit poti is, szoval
nem tudom minek ez...)
Az egesz panelen van 2 tirisztoor, 2 dioda, impulzustrafo, 5 poti, nehany
tranyo, egy marek passziv alkatresz es egy LM324. Mindez nehanyszaz dollar.
Meg feldobtak volna egy ellanallast az Accel poti aljara, meg egy LM324-et
ra, akkor megoldhattak volna hogy ne hassanak egymasra a potik, lehetne
rajta 4-20mA, 0-10V bemenet is, es akarmilyen szabalyzopoti jo lenne...
--
((( Móczik Gábor )))--((( pm -> @ -> progzmaster -> . -> hu )))
((( Skype: moczik )))
More information about the Elektro
mailing list