Szetszedtem 109

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Tue Oct 9 15:04:58 CEST 2007


Acs Gabor írta:
> Na a Toyota már annyira intelligens, hogy van két üzemmódja a műszerfal 
> háttérnek. Egy ha felkapcsolod a lámpát (tompítottat), egy ha nem. De 
> fényerő állítási lehetőség csak abban az esetben van, amikor világít a 
> lámpa. Namost este, amikor sötét van, lejjebb kell állítani a műszerfal 
> fényerejét, hogy ne zavarjon. Legközelebb viszont már nappal ennyi 
> fényerőnél nem látod a műszerfalon a számokat, és így nem is tudsz belépni a 
> megfelelő menüpontba, hogy felerősítsd a műszerfal fényerejét. Viszont ha 
> leoltod a fényszórókat, lesz rendes fényerő a műszerfalon, de ilyenkor 
> inaktív a háttérvilágítás beállítási lehetősége. És ez az egyik legrégebb 
> óta piacon lévő Toyota modell, már vagy tízszer áttervezték.
> 
> 

:D
ez az elszuras az eddigi etalon .
irni kene a tervezo reszlegnek hogy itt az ideje kollektiv 
ongyilkossagot elkovetni a sw reszlegen .

a kedvencem az volt amit valaki irt egy roverrol talan :
lepadkazta az elso lokharitot egy picit , igy letort a homero szenzor 
(gondolom dallas lehetett , mert -55 fokra allt be a muszerfal)
ettol a szabalyzokor eleve csontra raszabalyozta a futest hogy legalabb 
a bejovo levego elerje a szukseges hofokot - a ficko szervizbe akarta 
vinni , ezert ugy dontott hogy lehuzza az ablakot , hatha kibirja a 
szervizig - kiderult hogy nem , mert az ablak mechanikaja serulhet ilyen 
alacsony hofokon , ezert letiltotta az auto - igy a ficko kifott az 
autojabol es vegul trailerrel vittek szervizbe - nyar volt . nem tudom 
hogy megtortent-e , de mostmar hajlok ra hogy benyeljem  :)

bye
dexter



More information about the Elektro mailing list