Szetszedtem 109
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Tue Oct 9 15:04:58 CEST 2007
Acs Gabor írta:
> Na a Toyota már annyira intelligens, hogy van két üzemmódja a műszerfal
> háttérnek. Egy ha felkapcsolod a lámpát (tompítottat), egy ha nem. De
> fényerő állítási lehetőség csak abban az esetben van, amikor világít a
> lámpa. Namost este, amikor sötét van, lejjebb kell állítani a műszerfal
> fényerejét, hogy ne zavarjon. Legközelebb viszont már nappal ennyi
> fényerőnél nem látod a műszerfalon a számokat, és így nem is tudsz belépni a
> megfelelő menüpontba, hogy felerősítsd a műszerfal fényerejét. Viszont ha
> leoltod a fényszórókat, lesz rendes fényerő a műszerfalon, de ilyenkor
> inaktív a háttérvilágítás beállítási lehetősége. És ez az egyik legrégebb
> óta piacon lévő Toyota modell, már vagy tízszer áttervezték.
>
>
:D
ez az elszuras az eddigi etalon .
irni kene a tervezo reszlegnek hogy itt az ideje kollektiv
ongyilkossagot elkovetni a sw reszlegen .
a kedvencem az volt amit valaki irt egy roverrol talan :
lepadkazta az elso lokharitot egy picit , igy letort a homero szenzor
(gondolom dallas lehetett , mert -55 fokra allt be a muszerfal)
ettol a szabalyzokor eleve csontra raszabalyozta a futest hogy legalabb
a bejovo levego elerje a szukseges hofokot - a ficko szervizbe akarta
vinni , ezert ugy dontott hogy lehuzza az ablakot , hatha kibirja a
szervizig - kiderult hogy nem , mert az ablak mechanikaja serulhet ilyen
alacsony hofokon , ezert letiltotta az auto - igy a ficko kifott az
autojabol es vegul trailerrel vittek szervizbe - nyar volt . nem tudom
hogy megtortent-e , de mostmar hajlok ra hogy benyeljem :)
bye
dexter
More information about the Elektro
mailing list