Szetszedtem 109

Skandar Graun sgraun at gmail.com
Mon Oct 8 14:37:44 CEST 2007


Ha bunkókám 1000 W-al zenét hallgat, az ugye elmegy gombelemről.
A szivargyújtót is lekapcsolja.
Az indító 50-100 V-os impulzusokat képes rátenni a 12V-ra, a legszebb
az, hogy negatívban is. Tudom, mértük.
A számítógépet méretezték a kocsiban előforduló zavarokra, de az
utólag beépített rádióra semmi felelősséget nem tud vállalni a kocsi
gyártója. A problémákat elkerülendő inkább kikapcsolja.

2007/10/8, vajk fekete <halaloszto at yahoo.co.uk>:
> Ezt a felet ertem. De ahogy leirod, egybol latod Te is, hogy ezek az ervek nevetsegesek.
>
> 1. minden energia az inditasra??? egy gombelemrol elmenne addig a par masodpercig a radio. egyreszt ennyi energia tuti nem hianyzik, masreszt ha igen, akkor tegyenek bele egy gombelemet...
>
> 2. a feszlokes meg miafene?? manapsag egy borotvaba is tudnak olyan tapot csinalni ami 50-300V-ig barmirol megy, es a villamot is kibirja, akkor egy autoradioba nem lehet?? A motorvezerlo szamitogepet is lekapcsolja, mert annak is megartana a "feszlokes" ??
>
> vajk
>
> ----- Original Message ----
> From: Skandar Graun <sgraun at gmail.com>
> To: elektro at tesla.hu
> Sent: Monday, 8 October, 2007 2:07:18 PM
> Subject: Re: Szetszedtem 109
>
> Minden egyéb fogyasztót lekapcsol, hogy egyrészt minden energia az
> indításra mehessen, másrészt az önindító okozta feszültséglökések ne
> tegyenek tönkre semmit. A reflektor is elalszik.
>
> 2007/10/8, vajk fekete <halaloszto at yahoo.co.uk>:
> > Hamar autoradio fejlesztes: mai autoban mi a franc ertelme van hogy inditozas alatt nincs radio?????
> >
> > vajk
> >
> > ----- Original Message ----
> > From: Moczik Gabor <pm_levlista at progzmaster.hu>
> > To: elektro at tesla.hu
> > Sent: Sunday, 7 October, 2007 11:46:38 PM
> > Subject: Re: Szetszedtem 109
> >
> > Anonymus wrote:
> > > Valszeg költségkimélés célból "csak" egy combosabb kondér (0,5-1 F) hidalja
> > > át a problémát. Arra gondolnak, valszeg, az aksit senki nem veszi ki, max
> > > cseréli, az meg belefér a 2 órába. "kultúrált" országokban ne szokás ki be
> > > rakosgatni az autórádiót, aksi nélkül meg ugye az autó félkarú óriás. Az sem
> > > természetes állapot. Valami ilyesmi logika lehet benne.
> >
> > Hulye logika. Az akksit le kellhet kotni pl. valamilyen szerviz miatt,
> > lemerult es feltoltes vegett, stb...
> > Koltsegkimeles: egy eeprom jelenleg olcsobb mint egy 1F kondi, es tobbnyire
> > van is a radiokban eeprom, ennek ellenere megse ott taroljak a radio
> > beallitasokat. Szoval en semmi logikat nem talaltam eddig benne...
> >
> > --
> > ((( Móczik Gábor  )))--((( pm -> @ -> progzmaster -> . -> hu  )))
> > ((( Skype: moczik )))
> >
> > -----------------------------------------
> >          elektro[-flame|-etc]
> >
> >
> >
> >
> >
> >
> >
> >      ___________________________________________________________
> > Want ideas for reducing your carbon footprint? Visit Yahoo! For Good  http://uk.promotions.yahoo.com/forgood/environment.html
> > -----------------------------------------
> >          elektro[-flame|-etc]
> >
>
> -----------------------------------------
>          elektro[-flame|-etc]
>
>
>
>
>
>
>
>      ___________________________________________________________
> Want ideas for reducing your carbon footprint? Visit Yahoo! For Good  http://uk.promotions.yahoo.com/forgood/environment.html
> -----------------------------------------
>          elektro[-flame|-etc]
>


More information about the Elektro mailing list