Sulymeres
Erdos Zoltan
silverst at t-online.hu
Sun Nov 11 11:51:55 CET 2007
az otleteid jok, de ha hiba csuszik a szamitasba, akkor bezony kemeny
birsagrol jon a csekk.. azt meg a gep gazdai nehezen acceptalnak..:-(
es persze a merest vegzo hatosag holmija hiteles.. tehat ha veszekedni
akarsz, neked is annak kell lenned.
jhidvegi wrote:
> Ja, tényleg, ha csak sacc/kb kell tudni a keréken lévő erőt, akkor elég,
> a sík talajon áll a kerék, és valami vékony acéllemezzel meg lehet
> nézni, mekkora területen fekszik fel a kerék. Alátolva, amennyire
> alámegy.... oldalirányból is, kis számolás, és kijön a felfekvő felület.
> Ismert a keréknyomás... :-)
>
> Itt is fölfelé lesz a tévedés, mert a szélén még nem jön létre az a
> talajra ható nyomás, mint beljebb. Beljebb viszont egyenletes, az
> biztos, nem tud más lenni.
>
> Némi gyakorlás, néhány mérés után már akár táblázatból direktben kijön
> ugyanannak az autónak a kerékterhelése csak az előre-hátra irányú
> felfekvési méretből. Persze nem sárban vagy földúton kell ezt se
> megejteni.
>
> hjozsi
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
>
More information about the Elektro
mailing list