Sulymeres

Erdos Zoltan silverst at t-online.hu
Sun Nov 11 11:51:55 CET 2007


az otleteid jok, de ha hiba csuszik a szamitasba, akkor bezony kemeny 
birsagrol jon a csekk.. azt meg a gep gazdai nehezen acceptalnak..:-(
es persze a merest vegzo hatosag holmija hiteles.. tehat ha veszekedni 
akarsz, neked is annak kell lenned.

jhidvegi wrote:

> Ja, tényleg, ha csak sacc/kb kell tudni a keréken lévő erőt, akkor elég, 
> a sík talajon áll a kerék, és valami vékony acéllemezzel meg lehet 
> nézni, mekkora területen fekszik fel a kerék. Alátolva, amennyire 
> alámegy.... oldalirányból is, kis számolás, és kijön a felfekvő felület. 
> Ismert a keréknyomás... :-)
> 
> Itt is fölfelé lesz a tévedés, mert a szélén még nem jön létre az a 
> talajra ható nyomás, mint beljebb. Beljebb viszont egyenletes, az 
> biztos, nem tud más lenni.
> 
> Némi gyakorlás, néhány mérés után már akár táblázatból direktben kijön 
> ugyanannak az autónak a kerékterhelése csak az előre-hátra irányú 
> felfekvési méretből. Persze nem sárban vagy földúton kell ezt se 
> megejteni.
> 
> hjozsi 
> 
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]
> 
> 




More information about the Elektro mailing list