Re: gokart_köridő

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
Wed Jun 6 09:28:30 CEST 2007


Azonkivul hogy hurok az aszfaltban, hogyan is nezne ki tovabb? Magnes a kocsin ami impulzust kuld a hurokba? Ez hogy mondja meg hogy ha harom kocsi megy egymas mellett, melyik ert be elobb?

vajk

----- Original Message ----
From: Fuzesi Arnold <arnold.fuzesi.lista at gmail.com>
To: elektro at tesla.hu
Sent: Tuesday, 5 June, 2007 8:49:19 PM
Subject: Re: gokart_köridő

Amit írtam az miért adna csak közelítő eredményt? Nem látom...
Számtalan helyen használják az ilyen elvű indukciós jeladókat az iparban.
Annál pontosabb/megbízhatóbb kevés van szvsz...

Rádióadó a célvonalban - doppler alapjan delta(f) előjel érzékelése lenne 
csak jobb.
De ahhoz meg tényleg le kell ülni az asztalhoz, és tervezni.

Ezzel a lézeres dologgal vetekszik szvsz a magneses megoldas, viszont
robosztusabb.

Szvsz.

A.
----- Original Message ----- 
From: "vajk fekete" <halaloszto at yahoo.co.uk>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Tuesday, June 05, 2007 8:40 PM
Subject: Re: gokart_köridő


> Akarhogy gondolkozom rola, ez marha nagy otlet! Total egzakt. Es egy porgo
> lezerrel a mechanika resz nem is veszes. Inkabb a radio resz a mokas, hogy
> barki barkivel tudjon egyszerre adni.
>
> Az osszes tobbi csak kozelito eredmenyt tud adni.
>
> vajk
>
> ----- Original Message ----
> From: L. Pásztor <seasoft at hu.inter.net>
> To: elektro at tesla.hu
> Sent: Tuesday, 5 June, 2007 2:49:42 PM
> Subject: Re: gokart_köridő
>
>
> ----- Original Message -----
> From: "Bohus Tamás" <bohus.tamas at gmail.com>
> To: <elektro at tesla.hu>
> Sent: Tuesday, June 05, 2007 1:42 PM
> Subject: gokart_köridő
>
>
> Hi!
>
>>Valakinek van ötlete, hogyan lehetne megoldani gokartok köridejének
>>mérését, úgy hogy mobilizálható legyen a rendszer. Máskor valami
>>olyasmit láttam, hogy mindegyik pilóta kap egy kis rádios adó
>>szerűséget. De nem igazán tudom elképzelni, hogy ezzel a módszerrel csak
>>a célvonalon áthaladáskor jelezzen a cucc.
>
> Vagy 10-12 éve csináltam, rally autókra. Próbák alatt működött,
> de az egyesület végül maradt a kézi / szalagos mérés mellett,
> valszeg drágának találták.
>
> Autó célvonalon felülről lasert kapott.
> Laser modulálva a célvonalon függönyként.
> Ez adott volt, ehhez kellett az elektronika.
> Autó tetején laser vevő, a laser sugár volt számára a trigger.
> Erre 144M-en párszor elkiabálta, hogy ő éppen kicsoda.
> (Volt idő, mert 1ms alatt az autó 3-4 centit tett meg)
>
> Központ vette, az erre az autóra jellemző timert leállította,
> illetve annak aktuális értékét elvette,
> és timer ment tovább - ha kellett.
>
> Laptopon szoft kiértékelt.
> Szép ráfizetés volt  :(((
>
> -------------------------------------------
> L. Pásztor
> seasoft at hu.inter.net
> ------------------------------------------
>
>
>
>
>
>
>
> -----------------------------------------
>          elektro[-flame|-etc]
>
>
>
>
>
>
>
>
> ___________________________________________________________
> All New Yahoo! Mail – Tired of unwanted email come-ons? Let our SpamGuard
> protect you. http://uk.docs.yahoo.com/nowyoucan.html
> -----------------------------------------
>          elektro[-flame|-etc]

-----------------------------------------
          elektro[-flame|-etc]






		
___________________________________________________________ 
To help you stay safe and secure online, we've developed the all new Yahoo! Security Centre. http://uk.security.yahoo.com


More information about the Elektro mailing list