Klima meretezes
jhidvegi
jhidvegi at gmail.com
Sat Jul 21 23:03:39 CEST 2007
Csuvár Imre wrote:
> Hali,
> biztosan ez is jo megoldas, ha van eleg gazod.
> A szuleimnel szerelt klimanal
> az ismeros klimaszerelo kemenyen vakuumozta
> a rendszert eloszor, azutan nyomasmerokkel ellenorizte a toltest.
Rárakhatott volna egy voblerszkópot is, azzal még nagyobb a felhajtás.
:-)
Szerintem egyiknek se volt értelme - hacsaknem ő hozta a csövet, amiben
akár víz is lehetett. Akkor valóban ki kell forralni belőle a vizet erős
vákuummal.
A nyomásmérés semmire nem jó, az szemfényvesztés. Már megbeszéltük itt.
Annak a gáznak, ami részben folyadék, részben gáz (gőz) formájában van
egy zárt rendszerben, kizárólag a hőmérséklettől függ a nyomása, semmit
nem mond a töltet mennyiségére.
> Viszont kifigyeltem, hogy ez is egy szakma,
> de nem bonyolultabb, mint a diofa alatt Renault sebessegvaltot
> javitani :) Udv:
Sőt, jóval egyszerűbb. :-)
Viszont egy alaptétel: a szakival alapvető fizikai tényekkel
kapcsolatban nem szabad vitába bocsátkozni. Rohadt nagy az esélye, hogy
egyáltalán nem érti, és vagy nagyon leugat, vagy magába zuhan, hogy a
szakmáját érintő alapvető dolgokat nem tudja.
hjozsi
> Csuva'r Imre
>
> From: "jhidvegi" <jhidvegi at gmail.com>
> ...
> Na most, ha úgy nyitod ki, hogy a gáz elinduljon a beltéri felé,
> körbejár, és az autószelepnél kiengeded, akkor kitolja a levego, és ki
> lehet engedni némi gázt is. Ez detektálható úgy, hogy odatartasz
> valami kupakot, ami más sziszego hangot generál, ha még a levego
> (nitrogén)
> jön, mint amikor a töltogáz.
>
> Ha ez megvan, akkor már nincs levego a rendszerben, autósszelep
> elenged, másik csap kinyit, zárókupakok felrak, bekapcs, vár, muxik,
> örül.
>
> hjozsi
>
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list