Re: Üzemanyag szivattyú vezérlés
Acs Gabor
agabor at electrodesign.hu
Sun Jul 15 10:48:40 CEST 2007
Na jó, én csak azt tudom (ezek szerint azt sem jól), amit a szerelők mondtak
a szervizben. Így azért érthető, miért dolgoznak úgy, ahogy (Bécsi úton
szakszerviz).
Mondtam nekik, hogy ne rakjanak bele új szenzort (kb 50eFt), hanem nézzék
meg, nincs-e érintkezési hiba. A válasz az volt, hogy nincs, azt ők tudják,
kell az új szenzor. Vettem 15-ért a bontóban, másnap újra lefulladt az autó.
Visszavittem a bontóba, kértem helyette másikat, következő napra megint
halál. Végül átforrasztottam az oda menő kábeleket/sarukat -varázsütésre
meggyógyult.
Gábor
----- Original Message -----
From: "Moczik Gabor" <pm at progzmaster.hu>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Sunday, July 15, 2007 12:43 AM
Subject: Re: Üzemanyag szivattyú vezérlés
Acs Gabor wrote:
> Tudtommal a map szenzor a légnyomást méri, és az alapján korrigálja a
> computer a gyújtást, egyéb paramétereket. Akkor van jelentősége, ha nagyon
> magas hegyekben, vagy tengerszint körül (alatt) használják az autót.
A MAP szenzor a szivoter nyomast meri a pillangoszelep utan, alapjaraton kis
fojtoszelep allasnal nagy a vakuum, teljes gazon pedig majdnem legkori
nyomas van ott. Ez alapjan tudja a computer fordulatszam es tablazatok
alapjan hogy mennyi levegot szivott be a motor.
http://en.wikipedia.org/wiki/MAP_sensor
http://en.wikipedia.org/wiki/Volumetric_efficiency
--
((( Móczik Gábor )))--((( pm -> @ -> progzmaster -> . -> hu )))
((( Skype: moczik )))
-----------------------------------------
elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list