Re: Üzemanyag szivattyú vezérlés

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
Sun Jul 15 10:48:40 CEST 2007


Na jó, én csak azt tudom (ezek szerint azt sem jól), amit a szerelők mondtak 
a szervizben.  Így azért érthető, miért dolgoznak úgy, ahogy (Bécsi úton 
szakszerviz).
Mondtam nekik, hogy ne rakjanak bele új szenzort (kb 50eFt), hanem nézzék 
meg, nincs-e érintkezési hiba. A válasz az volt, hogy nincs, azt ők tudják, 
kell az új szenzor. Vettem 15-ért a bontóban, másnap újra lefulladt az autó. 
Visszavittem a bontóba, kértem helyette másikat, következő napra megint 
halál. Végül átforrasztottam az oda menő kábeleket/sarukat -varázsütésre 
meggyógyult.


Gábor

----- Original Message ----- 
From: "Moczik Gabor" <pm at progzmaster.hu>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Sunday, July 15, 2007 12:43 AM
Subject: Re: Üzemanyag szivattyú vezérlés


Acs Gabor wrote:
> Tudtommal a map szenzor a légnyomást méri, és az alapján korrigálja a
> computer a gyújtást, egyéb paramétereket. Akkor van jelentősége, ha nagyon
> magas hegyekben, vagy tengerszint körül (alatt) használják az autót.

A MAP szenzor a szivoter nyomast meri a pillangoszelep utan, alapjaraton kis
fojtoszelep allasnal nagy a vakuum, teljes gazon pedig majdnem legkori
nyomas van ott. Ez alapjan tudja a computer fordulatszam es tablazatok
alapjan hogy mennyi levegot szivott be a motor.

http://en.wikipedia.org/wiki/MAP_sensor
http://en.wikipedia.org/wiki/Volumetric_efficiency

-- 
((( Móczik Gábor  )))--((( pm -> @ -> progzmaster -> . -> hu  )))
((( Skype: moczik )))

-----------------------------------------
          elektro[-flame|-etc] 



More information about the Elektro mailing list