Üzemanyag szivattyú vezérlés

Halasz Ferenc halaszfm at gmail.com
Fri Jul 13 17:19:33 CEST 2007


otto írta:
> Hello!
> 
> Ráadásul a szerelo szerint ez nem is ritka hiba,,jó néhányan szívtak már
> emiatt!!!
> 
> A "rohadék" soros kommunikációval tartja a kapcsolatot az ECM-el így
> hatástalanítani sem tudom.
> Amennyiben a megfelelo bit sort nem kapja meg az ECM blokkolja az üzemanyag
> szivattyút,illetve a gyújtás egyedi vezérlo szálain nem ad vezérlést (ebben
> a kocsiban három gyújtó trafó van).

Hááát, ezt az egészet röhejesnek tartom!
Manapság az okos kocsikat már karambolra, balesetre gyártják, van
gyűrődési energiaelnyelő  zóna, légzsák, kötelező biztonsági öv, jó,
hogy ejtőernyőt nem kötelező hordani, aztán MEGSZAKÍTHATÓ a tápszivattyú
meg a gyujtás mindenféle lopásvédelemmel. Agyrém. Kéne még egy kormány-
zárbeugrasztás is ;-)
Én még lopás elleni védelmül SEM engedném a kocsi olyan elemeinek blok-
kolását, ami segíthet egy baleset kivédésében, vagy maga a kikapcsolás
okozhat balesetet. RFID-re sem bíznám a tápszivattyú működtetését. Mi
van, ha valami zavarjelet kap (lokátor közelről pl.) és épp előzéskor
áll le a motor?
Egyfelől eszméletlen túlbiztosítás (jó drágán!!) másfelől ócsón elintéz-
ni, hogy egyeb okból mégis lehessen nagy baj. Nóóórmááális?  Üdv: HFeri



More information about the Elektro mailing list