elogyujtas
Viktor Fuzesi
fuzvik at gmail.com
Fri Jul 6 08:03:21 CEST 2007
Szia,
Es tenyleg!
http://pozsothereal.uw.hu/Misc/elektro/4538568.pdf
10edik oldal bal oszlop alja-jobb oszlop teteje:
... "The rapid combusition referred to hereinabove improves the
output power and fuel consuption rate in the low and medium-speed
rotation ranges, but it would case abnormal combustion to take
place because of an inordinate rise in temperature in the cylinder
due to a reduction in ignition delay and rapid progress in combusition
in the high speed rotation range."..
Hozzatartozik, hogy egy olyan elögyujtas görbet ad meg, ami a kozepes ford
tartományban pupos, es a magas fordulatok fele ellaposodik.
Nem kalkulal bele ő sem gyorsitasi allapotot..torokvakuumot..semmit.
Én sem szeretnék..tulajdonkeppen nem is volt célom hogy előgyujtast
szabályozzak,
csak azt volna jo eldönteni melyik a jobb eset, ha a fordulatszammal nő,
vagy csökken
az alap előgyujtas.
Tulajdonkeppen tehát egyik sem, de ahogy lattam egy passziv halozattal
megoldhato
hogy az emlitett pupos gorbet produkálja.
Nah majd meglátom..
Viktor
On 7/5/07, Szlifka Tibor <eltib at monornet.hu> wrote:
>
>
> > Magas fordulaton ugye egyértelmüen jobb ha nagyobb az előgyujtas..
>
> Kétütemű motorra én ezt nem merném így leszögezni. Egy bizonyos fordulat
> felett pont hogy újra csökkenteni kell azt. Amit írsz, az csak a négyüteműre
> jellemző. (És persze nem véve figyelembe a fordulatszámon kívül más
> korrekciós tényezőt).
>
> --
> tib
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
More information about the Elektro
mailing list