nissan navara elektromos rajz
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Sun Jan 21 14:37:51 CET 2007
Várszegi Péter wrote:
> Azért a navarra nem diszkóterepjáró....
>
a konkret tipust nem ismerem eleg alaposan . eleg konnyu eldonteni hogy
pickup vagy terepjaro - nezd meg mondjuk a hatso difi szellozojet - ezt
az igenyesen megepitett autokban felhozzak a kaszni valamelyik elemere
hogy az ablak magassagaban legyen . b2500-on mutattak par eve hogy az
ajto feleig allt a vizben es milyen kiraly terepjaro - amikor
megmutattam hogy a szellozo mar reg viz alatt volt . a valto , difi vs
viz merkozest mindig a viz nyeri .
> Mechanikus öszkerékhajtás kapcsolás van benne meg felezo, az elso kerekekben
> meg automata (sajnos...) difi.
>
automata zaras difi vagy feltengelyzar ?
> A legújabban már elektronikus a kapcsolás, azt nem tudom ott a difit lehet-e
> zárni.
> Alapban a hátsó hajt.
>
akkor jo auto . en azert vagyok csalanos az allando osszkerekesektol ,
mert nem figyelmeztet - akkor veszed eszre hogy baj van amikor mar a
kormanyzott kerekeket is elveszted , visszahozhatatlanul - statisztikak
bizonyitjak hogy nem tudatosul az atlag pilotakban hogy a helyzet mar
veszelyes .
> Bár lehet, hogy mégis diszkóterepjáró, bár én már vittem vele másfél tonna
> vetomagot frissen elmunkált földön...
>
akkor az egy osszkomfortos munkagep :)
> A lejtmeneti automatától sem kell menekülni...
> Pl. a Land roverekben k**va jól muködik.
> Olyan dombokon lemegy csúszás nélkül amin gyalog nem mennél le.
>
es mivel gyartja a tapadast ? mert a gumi azonos , a tapadas azonos ,
egy osszkerekes autot ha osszekotod kezet labat es full zart difikkel
felezoben elkezdesz lefele menni , akkor az valameddig birja - ha az
elektromos ennel tobbet tud akkor ott valami varazs van .
masreszrol eletveszelyesnek tartom hogy a sofor az elektronikara
tamaszkodik egy valaszthato helyzetben - ami konnyen valhat
veszhelyzette - igy becsalogatjak a pacba .
> Ami -szerintem- a legfontosabb, hogy lehet benne teljesen mechanikus difi
> vagy minden csoda automata utcai gumikkal egy kis sárban meghal minden.
>
nagy igazsag - bar a mechanikus zarak azert oriasit tudnak dobni -
konnyen ossze tudom hasonlitani , mert folyamatosan epitettem az automat
es ugyanott probaltam ki utana
ket ep difivel , az auto elakad egy arok atkelesnel , fekpumpalassal es
egyeb trukkokkel kellett osszkerekben atimadkozni - ugyanitt zart
difivel ketkerekhajtasban atmegy .
a kivett difikkel elol-hatul ronggyakopott gumikkal is elmegy ott ahol a
simaboruek mar felakadnak - igaz a sajat kepessegeit kozel sem tudja mar .
> Az eredeti abs szenzor kurva drága bele majdnem 80.000Ft.
>
hany kabeles ?
nem nagyon tud tonkremenni - normal korulmenyek kozott eddig olyat
lattam ami felkapott egy kavicsot es a szenzor kulso hazat es a szenzor
erzekelojet osszegyurta - ha egy csavarhuzoval es esztergakessel
szetkapartam a ket femet es azonnal megjavult - nem zarodtak az
erovonalak a szenzor feluleten
bye
dexter
More information about the Elektro
mailing list