nissan navara elektromos rajz

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Sun Jan 21 14:37:51 CET 2007


Várszegi Péter wrote:
> Azért a navarra nem diszkóterepjáró....
>   
a konkret tipust nem ismerem eleg alaposan . eleg konnyu eldonteni hogy 
pickup vagy terepjaro - nezd meg mondjuk a hatso difi szellozojet - ezt 
az igenyesen megepitett autokban felhozzak a kaszni valamelyik elemere 
hogy az ablak magassagaban legyen . b2500-on mutattak par eve hogy az 
ajto feleig allt a vizben es milyen kiraly terepjaro - amikor 
megmutattam hogy a szellozo mar reg viz alatt volt . a valto , difi vs 
viz merkozest mindig a viz nyeri .
> Mechanikus öszkerékhajtás kapcsolás van benne meg felezo, az elso kerekekben 
> meg automata (sajnos...) difi.
>   
automata zaras difi vagy feltengelyzar ?
> A legújabban már elektronikus a kapcsolás, azt nem tudom ott a difit lehet-e 
> zárni.
> Alapban a hátsó hajt.
>   
akkor jo auto . en azert vagyok csalanos az allando osszkerekesektol , 
mert nem figyelmeztet - akkor veszed eszre hogy baj van amikor mar a 
kormanyzott kerekeket is elveszted , visszahozhatatlanul - statisztikak 
bizonyitjak hogy nem tudatosul az atlag pilotakban hogy a helyzet mar 
veszelyes .
> Bár lehet, hogy mégis diszkóterepjáró, bár én már vittem vele másfél tonna 
> vetomagot frissen elmunkált földön...
>   
akkor az egy osszkomfortos munkagep :)
> A lejtmeneti automatától sem kell menekülni...
> Pl. a Land roverekben k**va jól muködik.
> Olyan dombokon lemegy csúszás nélkül amin gyalog nem mennél le.
>   
es mivel gyartja a tapadast ? mert a gumi azonos , a tapadas azonos , 
egy osszkerekes autot ha osszekotod kezet labat es full zart difikkel 
felezoben elkezdesz lefele menni , akkor az valameddig birja - ha az 
elektromos ennel tobbet tud akkor ott valami varazs van .
masreszrol eletveszelyesnek tartom hogy a sofor az elektronikara 
tamaszkodik egy valaszthato helyzetben - ami konnyen valhat 
veszhelyzette - igy becsalogatjak a pacba .
> Ami -szerintem- a legfontosabb, hogy lehet benne teljesen mechanikus difi 
> vagy minden csoda automata utcai gumikkal egy kis sárban meghal minden.
>   
nagy igazsag - bar a mechanikus zarak azert oriasit tudnak dobni - 
konnyen ossze tudom hasonlitani , mert folyamatosan epitettem az automat 
es ugyanott probaltam ki utana
ket ep difivel , az auto elakad egy arok atkelesnel , fekpumpalassal es 
egyeb trukkokkel kellett osszkerekben atimadkozni - ugyanitt zart 
difivel ketkerekhajtasban atmegy .
a kivett difikkel elol-hatul ronggyakopott gumikkal is elmegy ott ahol a 
simaboruek mar felakadnak - igaz a sajat kepessegeit kozel sem tudja mar .
> Az eredeti abs szenzor kurva drága bele majdnem 80.000Ft.
>   
hany kabeles ?
nem nagyon tud tonkremenni - normal korulmenyek kozott eddig olyat 
lattam ami felkapott egy kavicsot es a szenzor kulso hazat es a szenzor 
erzekelojet osszegyurta - ha egy csavarhuzoval es esztergakessel 
szetkapartam a ket femet es azonnal megjavult - nem zarodtak az 
erovonalak a szenzor feluleten

bye
dexter



More information about the Elektro mailing list