Re: villanyautó
jhidvegi
jhidvegi at gmail.com
Sat Feb 3 14:17:09 CET 2007
charles hoss wrote:
> az ilyen esetekre szokott az allam beleavatkozni a rendszerbe -
> megjelolve szakmai szempontok alapjan egy egyseget ami kompatibilis -
> fix fesz , fix meret - mindenki gyarthatja , egyre jobbakat ,
> konnyebbeket - de kompatibilis lesz mind .
Kis valamiknél el tudom képzelni, mondjuk egy ceruzaelem vagy ceruzaaksi
méreténél vannak szabványok, és nem is szűköl senki igazán a betartásával
kapcsolatban.
Na de ilyen elektromos autónál az aksi értékben az autó egyéb fődarabaival
nemhogy vetekszik, hanem talán ez a legdrágább fődarab benne.
Ha most ezt bármilyen szabvány befagyasztaná, oda lenne a fejlesztés.
Ez az egész még annyira kezdetlegesnek tűnik, hogy a szabványosításról
szerintem még beszélni se nagyon érdemes. Majd akkor, ha legalább a
térfogati energiasűrűség eléri a benzinét, az ára meg az autó árának a
töredékét. Jelenleg úgy tűnik a felállás, hogy van az aksi, ami köré
építenek valamit, ami azt szállíthatja az aksi energiájából, tehát mintha
önjáró aksikat építenének. :-)
Ilyen formán felvethetném, hogy nem az aksit, hanem a felépítményt kéne
cserélgetni. :-)
De egyszerűbb lenne mindjárt autót. :-) Régen is ment ez a móka lovakkal,
mér ne menne autóval? :-)
Ja, hogy az előző használó gépalkatrészeket szállított az ülésen,
összeolajozta, és amúgy is szarrá dohányozta az egészet? Hát ugyanez az ábra
az aksicserénél is. Az egyik gondos volt vele, tisztán tartotta, nem
hajtotta agyon, erre kap a kútnál egy lestrapált, ronda, mocskos, kimustrált
szart, amivel ugyan odébb tud menni 300km-t, de nem tudni, mikor folyik ki
belőle valami, és amúgy is dől a bűz róla, és ahogy kinéz... Ezt nem fogja
engedni a fínom dáma vagy öltönyös úr berakni a hálószoba tisztaságú
autójába, és joggal. (Ahogy engem se engedne beülni a mocsok munkaruhámmal,
és a súlyommal. Ja igen, tegnap megint széttört valami az ülésben, hogy a
fene enné meg. Szedhetem szét megint.)
hjozsi
More information about the Elektro
mailing list