Motor tekercszárlat kimérés
Libus
libus at madmac.hu
Sat Aug 25 23:34:51 CEST 2007
Nem, szép sorban olvasom a leveleket és válaszolok is rá
egyből.
Ezért ezt akkor még nem olvastam.
Hát így.
RZ
On Sat, 25 Aug 2007 23:14:54 +0200
Halasz Ferenc <halaszfm at gmail.com> wrote:
> Libus írta:
>> A legnagyobb probléma szerintem a lefagyás érzékelése
>> bizonságosan.
>> Nem elég a hőmérsékletet figyelni, nem?
>> Én olyasmit tudok elképzelni, hogy a lammellák között
>> átvilágítva lehetne detektálni a jeget, de mi van ha
>> elkoszolódik az érzékelő?
>
> Idézek HJózsitól:
>> Szerintem nem kell hozzá mást tudni, mint vmelyik részen
>>a
>> csőhőmérsékletet a kültéri hőcserélőnél, pl a kimeneti
>>oldalán, tehát
>> ahol elhagyja a közeg elpárolgás után a hőcserélőt, és a
>>külső
>> hőmérsékletet. Ha elkezd jelentősen ledermedni, akkor
>>lecsökken az aktív
>> felület, és jelentősen megugrik a hőmérséklet-különbség.
>> Viszont ez 2 érzékelőt feltételez, vagy azt is lehet
>>csinálni, hogy a
>> két érzékelő különbségi jele megy csak be a procis
>>panelhoz.
>
> Ha valaki ennél biztonságosabb lefagyásérzékelőt csinál,
>arra kíváncsi
> lennék! (Ezt nem olvastad el?)
> Üdv: HFeri
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list