Motor tekercszárlat kimérés

Libus libus at madmac.hu
Sat Aug 25 23:34:51 CEST 2007


Nem, szép sorban olvasom a leveleket és válaszolok is rá 
egyből.
Ezért ezt akkor még nem olvastam.

Hát így.

RZ


On Sat, 25 Aug 2007 23:14:54 +0200
  Halasz Ferenc <halaszfm at gmail.com> wrote:
> Libus írta:
>> A legnagyobb probléma szerintem a lefagyás érzékelése 
>> bizonságosan.
>> Nem elég a hőmérsékletet figyelni, nem?
>> Én olyasmit tudok elképzelni, hogy a lammellák között 
>> átvilágítva lehetne detektálni a jeget, de mi van ha 
>> elkoszolódik az érzékelő?
> 
> Idézek HJózsitól:
>> Szerintem nem kell hozzá mást tudni, mint vmelyik részen 
>>a 
>> csőhőmérsékletet a kültéri hőcserélőnél, pl a kimeneti 
>>oldalán, tehát 
>> ahol elhagyja a közeg elpárolgás után a hőcserélőt, és a 
>>külső 
>> hőmérsékletet. Ha elkezd jelentősen ledermedni, akkor 
>>lecsökken az aktív 
>> felület, és jelentősen megugrik a hőmérséklet-különbség.
>> Viszont ez 2 érzékelőt feltételez, vagy azt is lehet 
>>csinálni, hogy a 
>> két érzékelő különbségi jele megy csak be a procis 
>>panelhoz.
> 
> Ha valaki ennél biztonságosabb lefagyásérzékelőt csinál, 
>arra kíváncsi
> lennék! (Ezt nem olvastad el?) 
>                             Üdv: HFeri
> 
> -----------------------------------------
>          elektro[-flame|-etc]



More information about the Elektro mailing list