Re: Motor tekercszárlat kimérés
vajk fekete
halaloszto at yahoo.co.uk
Sat Aug 25 09:05:39 CEST 2007
a gaz fajtaja es a kenes modja (az olaj tipusa) szorosan osszefugg. a gazvaltas altalaban olajvaltast is jelent. es lehet hogy a konstrukcio nem megy masfajta olajjal.
vajk
----- Original Message ----
From: jhidvegi <jhidvegi at gmail.com>
To: elektro at tesla.hu
Sent: Saturday, 25 August, 2007 12:40:08 AM
Subject: Re: Motor tekercszárlat kimérés
Libus wrote:
> Az áttekercselésen én is elgondolkodtam, mert akkor
> kapásból lehetne R407 gázt használni az R22 helyett... de
Ja, még valami. Asszem nem olyan egyszerű a gázáttérés. A kapilláris is
függ attól, hogy milyen gázt használnak, meg talán az egész konstrukció.
Ha egybe van a cucc, nincs leeresztve belőle a gáz, akkor úgy kéne
hagyni. Persze a szétszedéskor járhattak el úgy, hogy minden le van
tojva, és simán szétkötötték, hadd menjen el a gáz, úgyis rossz. Elvileg
meg lehet csinálni, hogy csak jelentéktelen gáz szökjön el. Ha jól
okoskodok, hűtés üzemmódot kell használni, és előbb elzárni az elmenő
csapot, megvárni, míg a beltéri már nem tud egyáltalán hűteni,
elpárolgott már az összes gáz belőle, a kompresszor meg beszívta, amit
tudott, és akkor elzárni a másik oldalt is. Ami ekkor benne marad,
viszonylag kis nyomáson (szívóoldali), és szobahőmérsékleten, az szinte
jelentéktelen. Persze lehet, hogy ezt csak úgy lehet véghezvinni, ha
direktbe kötik a kompresszort, vagy van valami szervíz üzem, különben
lehet, hogy az automatika lekapcsolja.
Ha eleresztették a gázt, lehet, hogy feltölthető másféle gázzal, csak
utána kéne járni. Én nem tudnám megmondani. Asszem nincs gond azzal,
hogy marad az előzőből benne. Az R407 is már eleve egy keverék.
hjozsi
-----------------------------------------
elektro[-flame|-etc]
___________________________________________________________
Want ideas for reducing your carbon footprint? Visit Yahoo! For Good http://uk.promotions.yahoo.com/forgood/environment.html
More information about the Elektro
mailing list