Re: Motor tekercszárlat kimérés

Info info at kiralyelektronika.hu
Fri Aug 24 17:04:02 CEST 2007


Szia !

> Nincs, nincs nyomás alatt, ezért talán könnyebben indulhatna, de
> szerintem a 16A kevés neki.

Akkor tegyél vele sorba egy villanyvasalót áramkorlátnak. Vagy
valamit.

A csatolásos módszer lehet jó, de valamiért nem bízom benne.
Ugyanis a motor szekundere a forgórész és nem tudni a szöghelyzetét.
A legjobb ötlet eddig az a rezgõkörös módszer.
A csöves korszakban úgy vizsgáltuk a tekercseket, hogy beledugtunk egy
blocking-oszit egy ferriten a másik tekercsbe. Ha leállt zárlatos.
Szerintem tegyél a tekerccsel párhuzamosan egy jó nagy kondit és
szikráztasd mondjuk autóakksiról, és mérd meg csúcsegyenirányítva a
keletkezett feszt.
De! mindenképp tegyél a tekercsre valami varisztort, át ne üssön.
Nagyon nagy rúgásra számítsál !!!
Mérd meg mindkét tekercset külön-külön, kicsi az esélye, hogy
mindkettõ zárlatos legyen. Így lesz viszonyítási alapod.
Bár még mindíg ott van az ismeretlen helyzetû rövidrezárt forgórész.

A 110A-t 32A-kismegszakítóról nehéz levenni, vagy "C" vagy "D" jelzésû
kell (lomha), vagypedig olvadóbetét volt a védelme. Inkább erre
szavazok.



More information about the Elektro mailing list