Re: "Kerékpár zárfény"
vajk fekete
halaloszto at yahoo.co.uk
Wed Aug 22 18:30:53 CEST 2007
az elsokerekben agymotor van.
majdnem mindegyik ilyen.
vajk
----- Original Message ----
From: jhidvegi <jhidvegi at gmail.com>
To: elektro at tesla.hu
Sent: Wednesday, 22 August, 2007 6:06:45 PM
Subject: Re: "Kerékpár zárfény"
Abraham Gabor wrote:
>> Á, ez nem az! Ezeken ugyan van tekerhetőség, de meg se közelíti a
> Es ez hogy tetszik ?
> http://www.fotexnet.hu/pictures/6/206/product/5/product_picture_247785.jpg
Ez már döfi! Csak nem igazán értem (nincs elég infó róla), hogy a hajtás
hogy is jön létre. Csak nem a hátsó kerék peremén dörzshajtás van?
Végülis lehet az jó, csak meglepő nekem.
Vmelyik másik linken meg egy lítium-ion aksi van a lámpa helyének a
környékén. Hát úgy persze könnyű a bicajnak könnyűnek lennie.
Ha valakinek van egy alkalmas biciklije, szerintem a mechanikai
kialakítás után az elektromos megoldás egész vonzó feladat, és nem is
olyan apró kihívás.
A dörzshajtásnak milyen szar vagy jó lehet a hatásfoka itt a kerék
oldalán? Ott van a problémám elviekben, hogy van egy közelítőleg
homlokfelület, tehát a kerék oldala, és nekinyomódik egy hengerpalást.
Hacsaknem marha kemény és vékony gumi, elég rendes csúszásnak kell
lennie ott a különböző pontok sebességbeli különbségei miatt. Hacsaknem
egy olyan kúpkerékdarab van alkalmas tengelyiránnyal nekinyomva a
szintén kúpkerékdarabnak felfogható kerékoldalnak, hogy nulla az ilyen
csúszás. A teszt, hogy milyen jó, kb úgy nézhetne ki, hogy az üres,
hajtás nélküli kerék a szükséges erővel neki van nyomva a keréknek,
aztán megpörgetem, és nem sokkal szarabb a lendületből való pörgése,
mintha ez nem lenne ott. Ellenben, ha 2-3 fordulat után lefogja, akkor
szar az egész.
hjozsi
-----------------------------------------
elektro[-flame|-etc]
___________________________________________________________
Want ideas for reducing your carbon footprint? Visit Yahoo! For Good http://uk.promotions.yahoo.com/forgood/environment.html
More information about the Elektro
mailing list