Re: "Kerékpár zárfény"

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
Wed Aug 22 18:30:53 CEST 2007


az elsokerekben agymotor van. 
majdnem mindegyik ilyen.

vajk

----- Original Message ----
From: jhidvegi <jhidvegi at gmail.com>
To: elektro at tesla.hu
Sent: Wednesday, 22 August, 2007 6:06:45 PM
Subject: Re: "Kerékpár zárfény"

Abraham Gabor wrote:

>> Á, ez nem az! Ezeken ugyan van tekerhetőség, de meg se közelíti a

> Es ez hogy tetszik ?
> http://www.fotexnet.hu/pictures/6/206/product/5/product_picture_247785.jpg

Ez már döfi! Csak nem igazán értem (nincs elég infó róla), hogy a hajtás 
hogy is jön létre. Csak nem a hátsó kerék peremén dörzshajtás van? 
Végülis lehet az jó, csak meglepő nekem.

Vmelyik másik linken meg egy lítium-ion aksi van a lámpa helyének a 
környékén. Hát úgy persze könnyű a bicajnak könnyűnek lennie.

Ha valakinek van egy alkalmas biciklije, szerintem a mechanikai 
kialakítás után az elektromos megoldás egész vonzó feladat, és nem is 
olyan apró kihívás.

A dörzshajtásnak milyen szar vagy jó lehet a hatásfoka itt a kerék 
oldalán? Ott van a problémám elviekben, hogy van egy közelítőleg 
homlokfelület, tehát a kerék oldala, és nekinyomódik egy hengerpalást. 
Hacsaknem marha kemény és vékony gumi, elég rendes csúszásnak kell 
lennie ott a különböző pontok sebességbeli különbségei miatt. Hacsaknem 
egy olyan kúpkerékdarab van alkalmas tengelyiránnyal nekinyomva a 
szintén kúpkerékdarabnak felfogható kerékoldalnak, hogy nulla az ilyen 
csúszás. A teszt, hogy milyen jó, kb úgy nézhetne ki, hogy az üres, 
hajtás nélküli kerék a szükséges erővel neki van nyomva a keréknek, 
aztán megpörgetem, és nem sokkal szarabb a lendületből való pörgése, 
mintha ez nem lenne ott. Ellenben, ha 2-3 fordulat után lefogja, akkor 
szar az egész.

hjozsi 

-----------------------------------------
          elektro[-flame|-etc]







      ___________________________________________________________ 
Want ideas for reducing your carbon footprint? Visit Yahoo! For Good  http://uk.promotions.yahoo.com/forgood/environment.html


More information about the Elektro mailing list