Re: C, bitmezők, mutató
Andras Tantos
andras at tantosonline.com
Wed Aug 1 15:46:11 CEST 2007
Hali!
Ha jol ertem ezt szeretned?
struct s {
int a:3;
int b:10;
unsigned c:21;
int d:8;
};
s S;
int *p = S.a;
*p = 3;
Ha igen, akkor ezt nem lehet (bocsi). Amit lehet az ez:
s* ps = S;
ps->a = 3;
Tombbel nem jutsz elobbre, hacsak a bitmezok nincsenek byte-hataron, de
akkor meg nem is igazi bitmezo, amit csinalni akarsz.
Udv,
Tantos Andras
----- Original Message -----
From: "Sztrikó János" <elektrolista at gradev.hu>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Wednesday, August 01, 2007 3:27 AM
Subject: C, bitmezők, mutató
Sziasztok!
A probléma: adott egy 32 bitet tartalmazó bitmező, aminek a bitjeire egy
mutatóval szeretnék hivatkozni. Hogyan lehet ezt megcsinálni?
Használhatnék esetleg a bitmező helyett egy integer tömböt is, de az
talán lassabb lenne... (csak talán, még nem mértem). Van erre valami
ötletetek?
(ARM, ha ez számít)
Köszönöm!
János
-----------------------------------------
elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list