Re: C, bitmezők, mutató

Andras Tantos andras at tantosonline.com
Wed Aug 1 15:46:11 CEST 2007


Hali!

Ha jol ertem ezt szeretned?

struct s {
    int a:3;
    int b:10;
    unsigned c:21;
    int d:8;
};

s S;

int *p = S.a;

*p = 3;

Ha igen, akkor ezt nem lehet (bocsi). Amit lehet az ez:

s* ps = S;

ps->a = 3;

Tombbel nem jutsz elobbre, hacsak a bitmezok nincsenek byte-hataron, de 
akkor meg nem is igazi bitmezo, amit csinalni akarsz.

Udv,
Tantos Andras

----- Original Message ----- 
From: "Sztrikó János" <elektrolista at gradev.hu>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Wednesday, August 01, 2007 3:27 AM
Subject: C, bitmezők, mutató


Sziasztok!

A probléma: adott egy 32 bitet tartalmazó bitmező, aminek a bitjeire egy
mutatóval szeretnék hivatkozni. Hogyan lehet ezt megcsinálni?
Használhatnék esetleg a bitmező helyett egy integer tömböt is, de az
talán lassabb lenne... (csak talán, még nem mértem). Van erre valami
ötletetek?
(ARM, ha ez számít)

Köszönöm!
János

-----------------------------------------
          elektro[-flame|-etc]





More information about the Elektro mailing list