onindito drot...
mpityu
elektrolista at freemail.hu
Tue Oct 17 11:09:01 CEST 2006
Hali!
:)
Nekem pedig meg a 120L idoszakban ragadt be az onindito..
mondom.. milyen fura hangja van.. le akarom allitani a kulcs
kivetele utan is ment tovabb... hmmm Biztitabla.. osszes bizti ki..
az auto ment tovabb.. Mondom ilyen nincs... Kozben halvany fust
az auto alol, budos, reszelt fem hang.. Hmm berohanok
villaskulcsert, kitepem az ulest, akku le, majd szepen lassan,
elhalo hangon leallt..
De nem tudom hogy volt a skoda osszekanocolva, hogy ez
megtortenhetett, mert legkesobb a biztik kirancigalasa utan azert
legalabb a gyujtotrafonak meg kellett volna szakadnia...
Erdekes szitu volt :)
Most a dolog ennel joval egyszerubb :) kollegamnak kellene egy 3
pontos Immo-t beszerelni :) Csak netom mi az onindito drotja, es
mar csak ez van mai napra hatra :) motort kivenni emiatt kicsit
luxus :)
udv:mpityu
On 17 Oct 2006, at 6:44, Király,Gyula wrote:
> Üdv!
> > Nem tudja valaki, hogy a nemet autokban az onindito
> > behuzomagnesenek a drotja milyen szinu? Ugy tudom ezek
>
> Azt ugyan nem tudom, milyen színu, de az én BMW-m úgy van megalkotva, hogy a
> behúzómágnes áramának egy részét az indítómotor forgórésze adja. Mármost
> volt egyszer olyan, hogy kh-s volt a forgórész, így néha nem lehetett
> elindítani az autót. Ha más helyzetben állt meg az önindító ment minden jól.
> Ezt félévente csinálta. Tipikus orosz rulett volt, százas tárral...:}}
> Aztán nagy nehezen rájöttünk, amikor már szaporodott a jelenség.
> Azóta ki van vezetve a biztosítéktáblához egy drót, ami akkor is ad tápot,
> ha nincs a forgórészen elég jó kontakt.
> ( Amúgy ez arra szolgál, ha beindult a motor, az indukált EME miatt a
> behúzómágnes kiszáll a buliból, elektromos Bendix...)
> De nagyon szívtam vele.
>
> Gyula
>
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
More information about the Elektro
mailing list