onindito drot...

mpityu elektrolista at freemail.hu
Tue Oct 17 11:09:01 CEST 2006


Hali!

:)

Nekem pedig meg a 120L idoszakban ragadt be az onindito.. 
mondom.. milyen fura hangja van.. le akarom allitani a kulcs 
kivetele utan is ment tovabb... hmmm Biztitabla.. osszes bizti ki.. 
az auto ment tovabb.. Mondom ilyen nincs...  Kozben halvany fust 
az auto alol, budos, reszelt fem hang.. Hmm berohanok 
villaskulcsert, kitepem az ulest, akku le, majd szepen lassan, 
elhalo hangon leallt.. 

De nem tudom hogy volt a skoda osszekanocolva, hogy ez 
megtortenhetett, mert legkesobb a biztik kirancigalasa utan azert 
legalabb a gyujtotrafonak meg kellett volna szakadnia...

Erdekes szitu volt :)

Most a dolog ennel joval egyszerubb :) kollegamnak kellene egy 3 
pontos Immo-t beszerelni :) Csak netom mi az onindito drotja, es 
mar csak ez van mai napra hatra :) motort kivenni emiatt kicsit 
luxus :)

udv:mpityu

On 17 Oct 2006, at 6:44, Király,Gyula wrote:

> Üdv!
> > Nem tudja valaki, hogy a nemet autokban az onindito
> > behuzomagnesenek a drotja milyen szinu? Ugy tudom ezek
> 
> Azt ugyan nem tudom, milyen színu, de az én BMW-m úgy van megalkotva, hogy a
> behúzómágnes áramának egy részét az indítómotor forgórésze adja. Mármost
> volt egyszer olyan, hogy kh-s volt a forgórész, így néha nem lehetett
> elindítani az autót. Ha más helyzetben állt meg az önindító ment minden jól.
> Ezt félévente csinálta. Tipikus orosz rulett volt, százas tárral...:}}
> Aztán nagy nehezen rájöttünk, amikor már szaporodott a jelenség.
> Azóta ki van vezetve a biztosítéktáblához egy drót, ami akkor is ad tápot,
> ha nincs a forgórészen elég jó kontakt.
> ( Amúgy ez arra szolgál, ha beindult a motor, az indukált EME miatt a
> behúzómágnes kiszáll a buliból, elektromos Bendix...)
> De nagyon szívtam vele.
> 
> Gyula
> 
> 
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]
> 




More information about the Elektro mailing list