Forrasztgatok (olommentes)
vajk fekete
halaloszto at yahoo.co.uk
Wed Nov 29 18:55:34 CET 2006
gondolom az ules cuccot mar megoldottad, de igazan kiprobalhatnad a kovetkezot: furogepbe megfelelo atmeroju levagott feju szoget fogsz, es ahova furni akarsz nyomod neki maxigazon ahogy birod. ha sikerul ezzel izzasig melegiteni a szoget es az anyagot, akkor hagyod szepen lehulni. azon az egyetlen ponton ahol a dorzsoles melegitette ki kellene lagyuljon, es furhato kellene legyen. rugolemezzel nekem mukodott, de az egy total vekony dolog ugye.
vajk
----- Original Message ----
From: jhidvegi <jhidvegi at gmail.com>
To: elektro at tesla.hu
Sent: Wednesday, 29 November, 2006 3:51:48 PM
Subject: Re: Forrasztgatok (olommentes)
charles hoss wrote:
>> Mióta van így?
>>
> fogalmam sincs . regebben nem figyeltem hogy a festek hogyan zullik -
> de a mai auto kasznija is annyival puhabb hogy elfarad par ev alatt .
Ez így ellentmondás. A fáradás kifejezetten a kemény anyagok sajátja, ha a
rugalmassági határon belül mocorgunk. A puha anyagok nem inkább azért puhák,
mert így nagyobb energianyelés lehetséges?
Különben az egész nem így van. Jár ide egy metalforum nevű vagy című
folyóirat, és abban neméppen a kasznianyagok minőségromlásáról esik szó,
sőt, pont fordítva. Egyre jobb, nagyobb szilárdságú, jobban nyújtható,
nagyobb energiaelnyelésre képes anyagokból csinálják a kasznikat. Valami itt
nagyon nem stimmel.
Azok az anyagok, amikből az ülések és környékük van, az meg engem a
jómúltkor kifejezetten meglepett. Nem tudtam kifúrni. Valami brutál kemény,
ám valszleg mégis szívós, egyáltalán nem törékeny anyag lehet. Hát persze ki
kell bírnia az üdehamvast, ha hátulról belémjönnek, valamint a hátsó utast,
ha ütközés van. Persze csak bizonyos fokig. A zsiguliban ehhez képest minden
bilivasból volt.
hjozsi
-----------------------------------------
elektro[-flame|-etc]
___________________________________________________________
Now you can scan emails quickly with a reading pane. Get the new Yahoo! Mail. http://uk.docs.yahoo.com/nowyoucan.html
More information about the Elektro
mailing list