Ólomakku szulfátlanító
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Mon Nov 27 12:00:24 CET 2006
Mészáros Dániel wrote:
>Nekünk van egy nagyobbik forex készülék, az nem az amiről beszéltek, hanem
>egy komplett töltő+szulfátlanító. Tényleg működik, nagyon jó dolog. Azt
>csinálja hogy megtölti az akksit egy nagy impulzussal, és utána rásüt egy
>söntöt, ezt jó sokáig ismétli, és 10-15 óra után sokkal jobbak lesznek a
>régi akksik. Én látok a kicsiben is fantáziát, nem hagyja a használat
>nélküli akksit punnyadni, hanem dolgoztatja és így talán tényleg nem rakódik
>le.
>
>
a dolog fraktaltermeszetu - az aramlo toltes ionokban van es a lemezek
feluleten reteget kepeznek - ez lassu felrakodasnal sima reteg , nagy
toltesi aramoknal nagy feluletu hopihe szeru mintat kovet - igy a belso
ellenallas no ha aprankent toltogeted - a kapacitas megvan , de meg
lehet formazni - durvan meghuzva lerobbanthato a reteg .
>Az elméleted jó lenne, de szerintem az akksigyártók/forgalmazók is
>képviselnek akkora lobbit hogy nem törekednek a tökéletesre. Pl. egy komoly
>töltő mindenféle szuper karakterisztikákkal tölt, miközben az autóban csak
>durrantja a generátor mint az őrült, és pl. akksis ürgétől hallottam hogy a
>VW csoport bizonyos autóiban csak 13.8-ra tölti az akksit a generátor,
>
>
a starved electrolite akkukat nem szabad feljebb tolteni . a mitsubishi
pl 14.5-re tolt , igy abban meg a spiralcellasok halnak ido elott -
elfogy beloluk a le es kesz .
a toltofeszt az akkutipushoz kell meretezni .
>emiatt sosincs feltöltve és hamarabb tönkremegy. Hogy miért? Mert szarnak rá
>nagyívben, és mert 14.4-nél kiégne az első H1 izzó, mert ezek is így vannak
>tervezve, és nem bírtják a feszt. Utólag egy 1.5m-es vezetékkel meg szokták
>toldani a kábelét (a gyári szervízben a 10MFt-os autóban!) és utána jó, mert
>esik annyit a feszkó. No komment...
>
iparos technika :(
ha valaki akar egy kis horrort olvasni , akkor az utolso embedded
muse-ban van egy cikk egy bentley-rol .
bye
dexter
More information about the Elektro
mailing list