Otlet ?
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Mon Nov 6 10:54:35 CET 2006
Famulus Számítástechnika wrote:
>Tovabbitok egy kerdest...
>
>KJ
>
>Citroen Xsara I. 8 szelepes az autóm.
>A kérdésem, kérésem a következő:
>
>Teljesen mindegy milyen évszak van.
>Szervíz után szinte azonnal jelentkezett a gond.
>Állítólag csak gyertyát, szűrőt olajat cseréltek.
>Haladás közben, fék-kuplung-fék alapjárat közelében (kb 1500) a fordulatszám
>hirtelen és rendszertelenül leesik (300-400), rosszab esetben leáll a motor.
>A hiba teljesen rendszertelenül (500 métertől,vagy 200km után)jelentkezik
>újra.
>
>Irány a szervíz gyertya csere, léptető motor tisztítás majd csere.
>Hibakód olvasás - nincs hibakód.
>A léptető motor tisztítás után az alapjárat szebb lett, talán gyorsabban is
>reagál a gázadásra, de egy kicsit opelos lett.
>
>Gáz elvétel után az lapjárat kb 1000, majd kb 1 mp és le 850-re,de nem
>mindig.
>A hűtővíz kb 80 C-ra emelkedik csak folyamatos közlekedésnél, viszont a
>városban araszolás közben fölmegy 95 C-re és jól szabályoz.
>
>Ha van valami ötlet szívesen veszem, mert így elég gáz közlekedni
>Le áll a motor nincs szervo kész. A múlt héten emiatt volt egy koccanásom
>is.
>
>Na nem panaszkodom csak már elég unalmas a szervízek impotens viselkedése.
>
kapasbol nem tudom hogy can-es az auto vagy sem , de a sebesseg jelado ,
kuplungkapcsolo (ha van) tps kh okoz ilyen hibat .
tersztelese : normal vezetes helyett az autot felgyorsitani es hosszu
motorfekkel lassulni , majd hiretelen benyomni a kuplungot
ha a sebesseg erzekelo nem megy , akkor azonnal lefullad , mert bezarta
az alapjarati levegot , mert nem ertette hogy miert porog a motor
,amikor nincs motorfek .
tps szenzor vagy kh , nem javul romlik el igy- akkor neha hiba utan meg
kene javuljon
bye
dexter
More information about the Elektro
mailing list