orvenyaramu kuplung
Attila Sass
attila.sass at palettainvent.hu
Fri May 26 13:41:00 CEST 2006
Az automata váltós autóban tudtommal most is állandó slip-el rendelkező
kuplung van, csak az olajos. Gázfröccsnél nyilván nő a slip, de a
nyomaték is.
De szerintem olyan értelemben nem lenne rossz, hogy a kuplung
csúsztatást így megoldani. Utána meg teljesen zárna, így alig kopna. De
tudtommal most sem jelent akkora gyakorlati gondot a kuplung kopása
(vagyis nem kell sűrűn cserélni), a veszteség meg mindkét esetben hővé
alakul.
--
sassi
> -----Original Message-----
> From: elektro-bounces at tesla.hu
> [mailto:elektro-bounces at tesla.hu] On Behalf Of L. Pásztor
> Sent: Friday, May 26, 2006 1:34 PM
> To: elektro at tesla.hu
> Subject: Re: orvenyaramu kuplung
>
>
>
> ----- Original Message -----
> From: "Móczó Levente" <moczo.levente at luxauto.hu>
> To: <elektro at tesla.hu>
> Sent: Friday, May 26, 2006 1:21 PM
> Subject: orvenyaramu kuplung
>
>
> >A multor az egyik termeszettudomanyos adon ment egy project,
> >repulogepbol autot faragtak.. A fekezeset alutarcsa, es eros
> >allandomagnesek kozelitesevel oldottak meg. Ezt az elvet lehetne
> >kuplung helyett is hasznalni??
>
> Láttam a musort, és a válaszom az hogy nem.
> A klasszikus értelemben vett kuplung zárás után nem csúszik
> meg. Vagyis a terhelést fel tudja venni a motor, aminek
> fotengelye "rögzitve" van a differenciálig, néha még utána is.
>
> Meg is enné volna a fene az egészet, ha nyomnék egy vastagabb
> gázt, és a kerekekre ennek csak egy része jutna el, a többit
> meg hoként felzabálná a mágneses kuplung. Hár pont azért
> nyomom, hogy jobban menjen - nem ?
>
> -----------------------------------
> L. Pásztor
> seasoft at hu.inter.net
> -----------------------------------
>
>
>
>
>
>
> -----------------------------------
> Szponzorunk: http://tonerbolt.hu/
>
More information about the Elektro
mailing list