Kompresszor
charles hoss
dexter at bekesnet.hu
Thu May 25 15:58:30 CEST 2006
Moczik Gabor wrote:
>
>
>>talan egy elfokolt V2-es kompresszort epitenek hogy ne teljesen
>>szimmetrikus legyen a jarasa .
>>
>>
>
>Miert jo ha nem szimmetrikus?
>
>
a rezonanciak miatt . tobb kis rezges vs egy brutalis torzios - en az
elobbire szavaznek .
>Ja, meg kozben olvasom, hogy letezik tobblepcsos kompresszor, azaz az egyik
>dugattyubol a masikba nyomja, es utana a tartalyba. Namost, nem ertem ez
>hogy mukodik. Hogy is van a tobblepcsos megoldas?
>
>
buvarpalackok felnyomasahoz hasznaljak olyan mint egy dugo a dugoban -
matrjosa kompresszor :)
>>inkabb a dugattyukozepsebesseg - ennek a meretezesehez tudni kell a
>>dolgot nagyon alaposan - az olaj minoseget - ha gyors vagy akkor elolvad
>>, ha lassu akkor megszakad az olajfilm es kopik - ezt jobb lenne
>>valahonnan meretezett cuccrol masolni :)
>>
>>
>
>Hmmm. Biztato.
>Az autoban 700..8000 RPM tartomanyban mukodik a motor. Miert?
>A vizhutes miatt?
>
>
ennek is van egy idealis allapota . 800 ala nem egeszseges lemenni ,
mert bomlik az olajfilm , a fordulat novekedesenk negyedik hatvanyaval
kopnak a csapagyak - de ott is a loket a donto - extremrovid lokettel
mehet fol a fordulat az egekbe .
(cbr 250rr) vagy zxr250 sornegyes gepek 18000 feletti fordulattal
bye
dexter
More information about the Elektro
mailing list