Kompresszor

charles hoss dexter at bekesnet.hu
Thu May 25 15:58:30 CEST 2006


Moczik Gabor wrote:

>  
>
>>talan egy elfokolt V2-es kompresszort epitenek hogy ne teljesen 
>>szimmetrikus legyen a jarasa .
>>    
>>
>
>Miert jo ha nem szimmetrikus?
>  
>
a rezonanciak miatt . tobb kis rezges vs egy brutalis torzios - en az 
elobbire szavaznek .

>Ja, meg kozben olvasom, hogy letezik tobblepcsos kompresszor, azaz az egyik 
>dugattyubol a masikba nyomja, es utana a tartalyba. Namost, nem ertem ez 
>hogy mukodik. Hogy is van a tobblepcsos megoldas?
>  
>
buvarpalackok felnyomasahoz hasznaljak olyan mint egy dugo a dugoban - 
matrjosa kompresszor :)

>>inkabb a dugattyukozepsebesseg - ennek a meretezesehez tudni kell a 
>>dolgot nagyon alaposan - az olaj minoseget - ha gyors vagy akkor elolvad 
>>, ha lassu akkor megszakad az olajfilm es kopik - ezt jobb lenne 
>>valahonnan meretezett cuccrol masolni :)
>>    
>>
>
>Hmmm. Biztato.
>Az autoban 700..8000 RPM tartomanyban mukodik a motor. Miert?
>A vizhutes miatt?
>  
>
ennek is van egy idealis allapota . 800 ala nem egeszseges lemenni , 
mert bomlik az olajfilm , a fordulat novekedesenk negyedik hatvanyaval 
kopnak a csapagyak - de ott is a loket a donto - extremrovid lokettel 
mehet fol a fordulat az egekbe .
(cbr 250rr) vagy zxr250 sornegyes gepek 18000 feletti fordulattal

bye
dexter




More information about the Elektro mailing list