[OT] kipufogogaz merese karbi beallitashoz
charles hoss
dexter at bekesnet.hu
Thu May 25 11:51:12 CEST 2006
Fuzesi Viktor wrote:
>----- Original Message -----
>From: "Móczó Levente" <moczo.levente at luxauto.hu>
>To: <elektro at tesla.hu>
>Sent: Thursday, May 25, 2006 9:54 AM
>Subject: Re: kipufogogaz merese karbi beallitashoz
>
>Szia,
>
>Ezen gondolkozunk mi is folyamtosan haverral, mert van egy 400as Banditja,
>es a karbik ossze-vissza vannak tekergetve, torokvakuum vezerli oket,
>-allando nyomasu..talan igy hivjak-
>Arra gondoltam, hogy nezni kellene a gyujtaskepet szkopon, abbol szepen
>latszik,
>hogy mennyire szegeny vagy dus a keverek a letoresi feszultsegbol (ahol atut
>a szikrakoz).
>De nem jarhato mert dupla szekunderes a trafo..
>
>
ha tiszta a karbi (fuvokak) epek a membranok akkor eleg ha a
szivotervakuumot allitod be egyenlore .
a ket kozepso fuvokat ha jol tudom ket szazaddal kisebbre kell venni a
japan konstruktorok es tuningcegek szerint .
>Viszont van a leomlok belso felen egy-egy lezart furat, gondolom az szolgal
>a karbik
>szinkronizalasara.
>
>
a szivotercsovein vannak a szinkron furatok
>Arra gondoltunk oda lehetne egy adaptert csinalni egy lambdahoz, es
>egyenkent szepen
>beallitgatni, ez jarhato ut lehet? vagy inkabb CO-t kellene merni..bar
>vegulis osszefugg,
>csak a lambda kisebb tartomanyban mer, illetve olcsobb talan mint valami
>CO-szenzort beszerzni.
>
>
erdekes otlet - de a karbi allandonyomasu , tehat a kevereked tokeletes
lesz , csak epp nem ugyanannyira van nyitva a pillangoszelep
mindenhengerben - ettol nem valtozik a keverek minosege , csak a
mennyisege .
bye
dexter
More information about the Elektro
mailing list