http://www.fogyasztascsokkento.hu/

Cseh Róbert R.Cseh at Richter.hu
Wed May 17 09:13:06 CEST 2006


>>>>>>Röviden?

>>>>>>Vegyész és műszaki szemmel:


"Az üzemanyag kezelése
Mit jelent ez és hogyan képes ez a berendezés kezelni a már betankolt üzemanyagot?
  
A berendezés elektromos elven működik. A gépkocsi generátora által fejlesztett és az egyéb elektromos berendezésekről visszaverődő speciális elektromos jelet erősíti fel, ennek segítségével pedig az üzemanyag molekuláiban változást idéz elő."

>>>>>>Visszaverődő jel. Mekkora hatásfokú? Milyen erős jel is lehet? Egy mobiltelefonnak nagyobb a kisugárzása,m innentől marketingszöveg. A molekulán belüli állapotváltozás (pl. közés átrendeződés) nem ilyen piti energiákkal történik. Gondolja  mikrosütőre, ami a vizet bizgerálja, KONCENTRÁLT frekvencián. Nem összevissza. A kötések rezgésszáma alapján megadható frekvencia ahol gerjeszthető, de eléggé hullámhosszérzékenyek (mint pl. a rádióvétel). Pici elhangolódás és nem is megy....



"A folyékony ásványi olajszármazékokat - molekuláris szinten - hosszú szénláncok alkotják; ezek a szénláncok alkalmatlanok arra, hogy teljesen elégjenek a motorban. Vegyünk egy egyszerű példát: a fa mindenki által ismert tüzelőanyag, de azt is mindenki tudja, hogy ha tüzet akarunk gyújtani, ehhez a művelethez nem az ölfa a legmegfelelőbb választás. Vékony, aprított fával kezdjük a tűz táplálását, és minél kisebb a tűzre dobott fa, annál könnyebben gyullad meg. Ez igaz az üzemanyag esetében is. A berendezés megtöri a hosszú szénláncokat, így a szerkezetében megváltozott, azaz "kezelt" hajtóanyag könnyebben el tud égni a robbanás során."

>>>>>>Na ja. Szabad gyökök rohangálnak arrafele, és nem rekombinálódnak már az elhasadás pillanatában.... Járt ez az ember általános iskolába??????


"Az üzemanyag a beavatkozás következtében jóval homogénebb lesz, így porlasztáskor is jelentős különbség tapasztalható a kezeletlen hajtóanyaghoz képest."

>>>>>>Homogénebb.... Aha. A benzin kőolajszármazék a láncok szénszáma (ha jól emlékszem) 7...15 körül mozog. És elágazások összevissza.

>>>>>>Ha ezt valaki egyenletessé teszi:) megtapsolom... És jöjjön a gyógyszergyárba, mert itt nagyon fontos a minél egyenletesebb termék, és minél kisebb szennyezés. Ha homogénné tudja tenni vagyonokat kerehet vele:))))



"Természetesen ezek a jelenségek szabad szemmel nem, csak mikroszkóp alatt láthatóak (kivételt képez a füst mennyiségének látható visszaszorulása), viszont a hatása a gépjármű teljesítményén, motordinamikáján azonnal érezhető."

>>>>>>Aha. Molekulát mikroszkóppal.... Max elektronmikroszkóppal....

"A berendezés működési elvét tekintve alkalmas arra, hogy a motorba befecskendezett üzemanyag már a fent említett módon kezelt formában kerüljön felhasználásra. Ugyanakkor a motor emelt teljesítménye által megnő az üzemanyag átfolyási sebessége is - a legtöbb ismert és kevésbé ismert, hasonló készülék többnyire itt válik többnyire hatástalanná."

>>>>>>Aha.Szoval a Bernulli elvet is sikerul felrugni... Nem semmi. Pár ha töredezik a molekula, nagyobb térszeletet foglal el... Ha meg rekombinálódik, akkor összébbmegy a térfogat, és csökken. Ha meg polimerizálódik, akkor összeköt....


"A mi esetünkben semmi sem indokolja, hogy a berendezés ne tudja tökéletesen kifejteni hatásfokát, hiszen a berendezésen keresztülhaladó üzemanyag-mennyiség az emelt fordulat ellenére szintén teljes egészében kezelődik."

>>>>>>És erőmű van hozzá, mert az akku teljesítménye + generátoré édeskevés...

"...
Ahhoz, hogy tökéletesen megérthessük, mit várhatunk a berendezés által biztosított hatásmechanizmustól, saját, személyes tapasztalatinkat vehetjük alapul. Ki ne tankolt volna már külföldön? Akár nyugati, akár keleti szomszédunknál vásárolunk üzemanyagot a különbség érzékelhető és akár a fogyasztási adatokat, akár a menettulajdonságokat hasonlítjuk össze, lényeges a javulás vagy a romlás."

>>>>>>Ez a benzin eltérő minőségéből következik....


"A berendezés által a betankolt üzemanyag minőségétől függetlenül a motorba tartó hajtóanyaga a legoptimálisabb molekula szerkezettel kerül a motorba, evvel biztosítva, hogy a befecskendezett mennyiség maradéktalanul elégjen és az általa maximálisan leadható energia álljon rendelkezésre a teljesítmény eléréséhez."

>>>>>>Szóval molekulaszűrő van benne. És mi lesz a nem megfelelokkel?

>>>>>>Így elő olvasatban....

Következő bekezdés:

"A tökéletes égés
Mit jelent ez a kifejezés?

.... A tökéletes égés folyományaként optimális esetben csak víz és oxigén távozik, füstgáz egyáltalán nem észlelhető. (Környezetvédelmi szempontok.)"

>>>>>>>>>> Aha. Szoval a szen mar maghasad, es CO2 nem lesz meg CO meg C sem.... Érdekes.

"A kezelt üzemanyag által elérhető eredmények:
1. A fent leírt hatásfok miatt a motorban nem keletkezik korom és füstgáz, evvel minimálisra csökkentve az emissziós értékeket."

>>>>>>>>>>Akkor ez valami nagyon fura motor... Nincs korom (Ok, elég az összes anyag, C, és kátrányosak nem keletkeznek... Ez jó.) De hogy füstgáz sem (azaz nem lesz se víz, se CO2....)


"2. A szinte tökéletes égés miatt a már lerakódott korom is kiég a motorból, valamint a kipufogó rendszerből, evvel biztosítva a dinamikusabb, csendesebb és könnyedebb járást."
>>>>>>>>>>>Szóval Oxigénfelesleg van. De hogy visz bele? Megvan! C maghasad és O lesz belőle... Mert ugye nem adalékolunk semmit és a szabályzási körbe sem nyúlok bele. De hogy a lambda szonda ehhez mit szól?

"3. A kezelt és így jó minőségűvé váló üzemanyag hatásfoka, éghetősége javul, ezért a motor teljesítménye, már alacsony fordulatszám tartományban is érzékelhetően nagyobb."
>>>>>>>>>>>Ez evidens. Jobb minőségű üzemanyaggal jár együtt....

"Magyarországon a környezettudatos gondolkodás még gyerekcipőben jár ugyan, de akik a berendezés és annak használata mellett döntenek, az egyik legjelentősebb, mindannyiunk számára megtérülő hatás, azaz a tisztább levegő mellett döntenek!"
>>>>>>>>>>>Aha. Szóval pszihés hatáson alapul - az eladása.

"A berendezés alkotóelemei:
1 - üzemanyag-szállító cső, amely egy speciális anyagból készül, hogy az elektronok zavartalanul és megfelelő hatásmechanizmussal érintkezhessenek az üzemanyaggal;"
>>>>>>>>>Szóval elektron átmegy. Akkor valami fém...Speciálisan pl. alumínium...

"2 - a speciális csövet körülölelő műgyantába ágyazott elektromos tekercs. A műgyanta megfelelő védelmet biztosít a tekercs számára, így annak sérülése szinte lehetetlen;"
>>>>>>>>>Alakul az elve...
"3 - a műgyantába ágyazott elektromos tekercs plusz védelmét szolgáló alumínium köpeny, amely az esetleges mechanikai sérülések ellen nyújt védelmet;"
>>>>>>>>>Ok, ne szedd szét eldugjuk.
"4 - két egy eres, szigetelt vezeték, amely az elektromos áram eljuttatását biztosítja a berendezéshez. (A pozitív piros, a negatív pedig fekete színnel jelölt.)"
>>>>>>>>>Valamiről mennie kell....

"A berendezés kialakításánál fogva kifelé nem tud elektromos jelet adni, a befelé érkező elektromosságot teljes egészében rezgőfrekvenciává alakítja és azt fel is használja"
>>>>>>Ok, rezgőkör. DE: "Teljes egészáben rezgőfrekvenciává alakítja...." ellentétben áll a 4 sorral fentebbi ".... a berendezésnek körülbelül 10 perc elteltével el kell érnie az üzemi hőfokot"  na most hővé, rezgéssé alakul, vagy szupravezető perpétum mobile??????

>>>>>>>>>>>Az árban a 100eFt+ÁFA elég meggyőző.....
>>>>>>>>>>>>Éna  próbautakat végző cégeket megkérdezném... Mintha lett volna valami balhé, mert nem szerepelt 1-2, és mégis itt voltak a listán....

>>>>>>>>>>>GYIK rész:
"Miért fogja ez ténylegesen csökkenteni a fogyasztást?
 A már ismert fogyasztás-csökkentő készülékek többnyire az üzemanyag átfolyási sebességénél "véreznek el", ugyanis a megnövekedett teljesítmény nagyobb átfolyási sebességgel is jár, viszont a hagyományos készülékek teljesítménye ezt nem képes követni.
   Akkor az Önök berendezése miért?
 A Pantech Air egy elektromos berendezés, amely a gépkocsi saját áramforrásáról származó rezgőfrekvenciát használja fel, így a megnövekedett átfolyási sebességgel arányosan nő a készülék teljesítménye is"

>>>>>>>>>>>>Aha. Az egyenáramú belső hálózat rezegni fogy a kocsiban.... Érdekes.. Vagy a ráült töske amit a gyújtószkra indukál van mérés alatt????

"Ha ez annyira jó, miért nem vásárolják meg az autógyárak?
   Bizonyára megtennék, ha megtehetnék, azonban a termék gyártója nem kívánta értékesíteni egyetlen autógyárnak sem. Gondoljunk bele, egy autógyár, ha megfelelő mennyiségű pénzt adna egy ilyen szintű találmányért, nyilván ragaszkodna a kizárólagossághoz, ennek következtében elzárnánk a lehetőséget a más típusok tulajdonosaitól!"
>>>>>>Ismerős? Gróf úr a maga vízenergia találmányával is valami hasonlót mond....
"A megtérülésre van-e garancia?
  A működési elv és a berendezés műszaki paramétereinek, valamint az üzemanyagok kémiai összetételének ismeretében a hatás vitathatatlan."
>>>>>>Aha. Szóval lefordítom: NINCS


Én a fogyasztóvédelmet, mint hatóságot keresném meg előnek, párhuzamosan azokkal a cégekkel, akik a referenciában ott vannak, hogy mik a tapasztalatuk.....

Robi>>>>>>Röviden?

>>>>>>Vegyész és műszaki szemmel:


"Az üzemanyag kezelése
Mit jelent ez és hogyan képes ez a berendezés kezelni a már betankolt üzemanyagot?
  
A berendezés elektromos elven működik. A gépkocsi generátora által fejlesztett és az egyéb elektromos berendezésekről visszaverődő speciális elektromos jelet erősíti fel, ennek segítségével pedig az üzemanyag molekuláiban változást idéz elő."

>>>>>>Visszaverődő jel. Mekkora hatásfokú? Milyen erős jel is lehet? Egy mobiltelefonnak nagyobb a kisugárzása,m innentől marketingszöveg. A molekulán belüli állapotváltozás (pl. közés átrendeződés) nem ilyen piti energiákkal történik. Gondolja  mikrosütőre, ami a vizet bizgerálja, KONCENTRÁLT frekvencián. Nem összevissza. A kötések rezgésszáma alapján megadható frekvencia ahol gerjeszthető, de eléggé hullámhosszérzékenyek (mint pl. a rádióvétel). Pici elhangolódás és nem is megy....



"A folyékony ásványi olajszármazékokat - molekuláris szinten - hosszú szénláncok alkotják; ezek a szénláncok alkalmatlanok arra, hogy teljesen elégjenek a motorban. Vegyünk egy egyszerű példát: a fa mindenki által ismert tüzelőanyag, de azt is mindenki tudja, hogy ha tüzet akarunk gyújtani, ehhez a művelethez nem az ölfa a legmegfelelőbb választás. Vékony, aprított fával kezdjük a tűz táplálását, és minél kisebb a tűzre dobott fa, annál könnyebben gyullad meg. Ez igaz az üzemanyag esetében is. A berendezés megtöri a hosszú szénláncokat, így a szerkezetében megváltozott, azaz "kezelt" hajtóanyag könnyebben el tud égni a robbanás során."

>>>>>>Na ja. Szabad gyökök rohangálnak arrafele, és nem rekombinálódnak már az elhasadás pillanatában.... Járt ez az ember általános iskolába??????


"Az üzemanyag a beavatkozás következtében jóval homogénebb lesz, így porlasztáskor is jelentős különbség tapasztalható a kezeletlen hajtóanyaghoz képest."

>>>>>>Homogénebb.... Aha. A benzin kőolajszármazék a láncok szénszáma (ha jól emlékszem) 7...15 körül mozog. És elágazások összevissza.

>>>>>>Ha ezt valaki egyenletessé teszi:) megtapsolom... És jöjjön a gyógyszergyárba, mert itt nagyon fontos a minél egyenletesebb termék, és minél kisebb szennyezés. Ha homogénné tudja tenni vagyonokat kerehet vele:))))



"Természetesen ezek a jelenségek szabad szemmel nem, csak mikroszkóp alatt láthatóak (kivételt képez a füst mennyiségének látható visszaszorulása), viszont a hatása a gépjármű teljesítményén, motordinamikáján azonnal érezhető."

>>>>>>Aha. Molekulát mikroszkóppal.... Max elektronmikroszkóppal....

"A berendezés működési elvét tekintve alkalmas arra, hogy a motorba befecskendezett üzemanyag már a fent említett módon kezelt formában kerüljön felhasználásra. Ugyanakkor a motor emelt teljesítménye által megnő az üzemanyag átfolyási sebessége is - a legtöbb ismert és kevésbé ismert, hasonló készülék többnyire itt válik többnyire hatástalanná."

>>>>>>Aha.Szoval a Bernulli elvet is sikerul felrugni... Nem semmi. Pár ha töredezik a molekula, nagyobb térszeletet foglal el... Ha meg rekombinálódik, akkor összébbmegy a térfogat, és csökken. Ha meg polimerizálódik, akkor összeköt....


"A mi esetünkben semmi sem indokolja, hogy a berendezés ne tudja tökéletesen kifejteni hatásfokát, hiszen a berendezésen keresztülhaladó üzemanyag-mennyiség az emelt fordulat ellenére szintén teljes egészében kezelődik."

>>>>>>És erőmű van hozzá, mert az akku teljesítménye + generátoré édeskevés...

"...
Ahhoz, hogy tökéletesen megérthessük, mit várhatunk a berendezés által biztosított hatásmechanizmustól, saját, személyes tapasztalatinkat vehetjük alapul. Ki ne tankolt volna már külföldön? Akár nyugati, akár keleti szomszédunknál vásárolunk üzemanyagot a különbség érzékelhető és akár a fogyasztási adatokat, akár a menettulajdonságokat hasonlítjuk össze, lényeges a javulás vagy a romlás."

>>>>>>Ez a benzin eltérő minőségéből következik....


"A berendezés által a betankolt üzemanyag minőségétől függetlenül a motorba tartó hajtóanyaga a legoptimálisabb molekula szerkezettel kerül a motorba, evvel biztosítva, hogy a befecskendezett mennyiség maradéktalanul elégjen és az általa maximálisan leadható energia álljon rendelkezésre a teljesítmény eléréséhez."

>>>>>>Szóval molekulaszűrő van benne. És mi lesz a nem megfelelokkel?

>>>>>>Így elő olvasatban....

Következő bekezdés:

"A tökéletes égés
Mit jelent ez a kifejezés?

.... A tökéletes égés folyományaként optimális esetben csak víz és oxigén távozik, füstgáz egyáltalán nem észlelhető. (Környezetvédelmi szempontok.)"

>>>>>>>>>> Aha. Szoval a szen mar maghasad, es CO2 nem lesz meg CO meg C sem.... Érdekes.

"A kezelt üzemanyag által elérhető eredmények:
1. A fent leírt hatásfok miatt a motorban nem keletkezik korom és füstgáz, evvel minimálisra csökkentve az emissziós értékeket."

>>>>>>>>>>Akkor ez valami nagyon fura motor... Nincs korom (Ok, elég az összes anyag, C, és kátrányosak nem keletkeznek... Ez jó.) De hogy füstgáz sem (azaz nem lesz se víz, se CO2....)


"2. A szinte tökéletes égés miatt a már lerakódott korom is kiég a motorból, valamint a kipufogó rendszerből, evvel biztosítva a dinamikusabb, csendesebb és könnyedebb járást."
>>>>>>>>>>>Szóval Oxigénfelesleg van. De hogy visz bele? Megvan! C maghasad és O lesz belőle... Mert ugye nem adalékolunk semmit és a szabályzási körbe sem nyúlok bele. De hogy a lambda szonda ehhez mit szól?

"3. A kezelt és így jó minőségűvé váló üzemanyag hatásfoka, éghetősége javul, ezért a motor teljesítménye, már alacsony fordulatszám tartományban is érzékelhetően nagyobb."
>>>>>>>>>>>Ez evidens. Jobb minőségű üzemanyaggal jár együtt....

"Magyarországon a környezettudatos gondolkodás még gyerekcipőben jár ugyan, de akik a berendezés és annak használata mellett döntenek, az egyik legjelentősebb, mindannyiunk számára megtérülő hatás, azaz a tisztább levegő mellett döntenek!"
>>>>>>>>>>>Aha. Szóval pszihés hatáson alapul - az eladása.

"A berendezés alkotóelemei:
1 - üzemanyag-szállító cső, amely egy speciális anyagból készül, hogy az elektronok zavartalanul és megfelelő hatásmechanizmussal érintkezhessenek az üzemanyaggal;"
>>>>>>>>>Szóval elektron átmegy. Akkor valami fém...Speciálisan pl. alumínium...

"2 - a speciális csövet körülölelő műgyantába ágyazott elektromos tekercs. A műgyanta megfelelő védelmet biztosít a tekercs számára, így annak sérülése szinte lehetetlen;"
>>>>>>>>>Alakul az elve...
"3 - a műgyantába ágyazott elektromos tekercs plusz védelmét szolgáló alumínium köpeny, amely az esetleges mechanikai sérülések ellen nyújt védelmet;"
>>>>>>>>>Ok, ne szedd szét eldugjuk.
"4 - két egy eres, szigetelt vezeték, amely az elektromos áram eljuttatását biztosítja a berendezéshez. (A pozitív piros, a negatív pedig fekete színnel jelölt.)"
>>>>>>>>>Valamiről mennie kell....

"A berendezés kialakításánál fogva kifelé nem tud elektromos jelet adni, a befelé érkező elektromosságot teljes egészében rezgőfrekvenciává alakítja és azt fel is használja"
>>>>>>Ok, rezgőkör. DE: "Teljes egészáben rezgőfrekvenciává alakítja...." ellentétben áll a 4 sorral fentebbi ".... a berendezésnek körülbelül 10 perc elteltével el kell érnie az üzemi hőfokot"  na most hővé, rezgéssé alakul, vagy szupravezető perpétum mobile??????

>>>>>>>>>>>Az árban a 100eFt+ÁFA elég meggyőző.....
>>>>>>>>>>>>Éna  próbautakat végző cégeket megkérdezném... Mintha lett volna valami balhé, mert nem szerepelt 1-2, és mégis itt voltak a listán....

>>>>>>>>>>>GYIK rész:
"Miért fogja ez ténylegesen csökkenteni a fogyasztást?
 A már ismert fogyasztás-csökkentő készülékek többnyire az üzemanyag átfolyási sebességénél "véreznek el", ugyanis a megnövekedett teljesítmény nagyobb átfolyási sebességgel is jár, viszont a hagyományos készülékek teljesítménye ezt nem képes követni.
   Akkor az Önök berendezése miért?
 A Pantech Air egy elektromos berendezés, amely a gépkocsi saját áramforrásáról származó rezgőfrekvenciát használja fel, így a megnövekedett átfolyási sebességgel arányosan nő a készülék teljesítménye is"

>>>>>>>>>>>>Aha. Az egyenáramú belső hálózat rezegni fogy a kocsiban.... Érdekes.. Vagy a ráült töske amit a gyújtószkra indukál van mérés alatt????

"Ha ez annyira jó, miért nem vásárolják meg az autógyárak?
   Bizonyára megtennék, ha megtehetnék, azonban a termék gyártója nem kívánta értékesíteni egyetlen autógyárnak sem. Gondoljunk bele, egy autógyár, ha megfelelő mennyiségű pénzt adna egy ilyen szintű találmányért, nyilván ragaszkodna a kizárólagossághoz, ennek következtében elzárnánk a lehetőséget a más típusok tulajdonosaitól!"
>>>>>>Ismerős? Gróf úr a maga vízenergia találmányával is valami hasonlót mond....
"A megtérülésre van-e garancia?
  A működési elv és a berendezés műszaki paramétereinek, valamint az üzemanyagok kémiai összetételének ismeretében a hatás vitathatatlan."
>>>>>>Aha. Szóval lefordítom: NINCS




More information about the Elektro mailing list