Re: Üzembentertási dij
Horváth Attila
mistyc at fibermail.hu
Sat May 13 15:04:08 CEST 2006
----- Original Message -----
From: "Auth Gábor" <auth.gabor at enaplo.hu>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Saturday, May 13, 2006 12:37 PM
Subject: Re: Üzembentertási dij
> Értem. De senki nem hülye annyira, hogy aranyozott nyákot tegyen olyan
> helyre, ahol jó a sima réz is. Senki nem hülye annyira, hogy 1% tűrésű
> ellenállást tegyen olyan helyre, ahol jó akár a 10% is.
Nézd, itt sehová se tesznek aranyozott nyákot. Az autópályáink már az
átadáskor kezdenek szétesni, az újonnan épült autóútjaink kicsinyesség
miatt nem jók (M0) vagy éppen csak simán sz at rok (M0 Ferihegy környéke)
erre jön egy okostojás, és Budafok 3 főútja (70, 6, M0) közül lezárja
az egyiket. A többit már leírtam.
> Ha ritkán nyúlunk bele a szabályzási folyamatban, vagyis úgy érzed,
> hogy négy évente elég, akkor a hatalmas holtidők miatt instabil lesz a
> rendszer. Ha sokkal kisebb időközönként avatkozol be, akkor hamarabb
> korrigálható a kilengés.
Úgy emlékszem próbáltak ebbe néhányan beleavatkozni, például ott a
70-es hídjának környékén lakók... Nem sok minden történt...
> Te is ezt csinálod a saját munkádban.
Honnan tudod?
Vagy úgy érted, amit nem vesznek észre az nem hiba?
Részemről bizony hogy szoktam előre gondolkodni. Így sokszor már
a folyamat elején megmondom, hogy mi (lesz) benne a hiba. Más kérdés,
hogy néhányan ezt kötekedésnek érzik, dehát nézőpont kérdése. Az is
megesik, hogy nem lesz igazam.
> Nos, hadd lássuk.
Nem, ez már tényleg a flame-re való. Ott viszont nem vagyok jelen :)
More information about the Elektro
mailing list