fordulatszammero
Krakker Mate
deadflowes at gmail.com
Tue May 9 08:30:34 CEST 2006
Utazósebesség vagy alapjárat - kit érdekel?
Jó esetben úgy van tervezve, hogy _alapjáraton_ minden létező fogyasztót
bekapcsolva is tudja tartani a generátor/feszszabályzó az előírt
feszültséget. Innentől meg nem nagyon számít, hogy mennyit is pörög a
generátor tengelye ezen felül, legfeljebb csak a hűtése miatt. A többi
áram, ami magasabb fordulatszámon kivehető a generátorból, csak
biztonsági tartalék. (mondom, jó esetben!)
Szerintem.
_m.
charles hoss írta:
> May Károly wrote:
>
>
>>> komolyan azonos az attetel ?
>>> furcsa megoldas - az uzemi fordulata jelentosen elterhet egy dizelnek es
>>> egy benzinesnek - ugyanannal a 90-es utazotemponal pl a jeep 2000-et
>>> forog , a chevy valahol 1600-1700 korul , a kispolak meg vagy 4500-at .
>>> felteve hogy ennyi az utazotempo , furcsa otlet hogy azonos
>>> fogyasztashoz (vilagitas , kenyelmi elektronika , motorvezerles stb)
>>> ennyire eltero fordulatszamot adnak meg a generatornak .
>>> bye
>>> dexter
>>>
>>>
>>>
>> Különben honnan a manóból tudná a motor fordulatszámát?
>> Pont ez a gondom. De akkor is utána járok a dolognak.
>> MKároly
>>
>>
> nekem is ezert tunik teljesen logikatlannak - ezek az autok nagyjabol
> azonosat fogyasztanak elektromosan utazotemponal , teljesen eltero
> fordulatszamon -tehat azonos attetel eseten fura dolgok jonnek ki .
> regen volt egy 1:3 attetel ha jol remlik a buick-oknal ahol a dinamo
> toltotte az akkut es ezt a dinamot hasznalta az oninditonak is . a
> generatornal nem latom ezt ilyen fix megoldasnak
>
> bye
> dexter
>
More information about the Elektro
mailing list