fordulatszammero
charles hoss
dexter at bekesnet.hu
Fri May 5 23:55:36 CEST 2006
Krakker Mate wrote:
> Én látatlanban azt mondom, hogy nyugati autókban (Európa, USA, Japán)
> nagy valószínűséggel bosch a generátor + a feszültségszabályzó. Lehet
> más a felirat rajta (autógyár logója, például), de a végén kiderül, hogy
> bosch a cucc. De ha mégsem, akkor is biztos, hogy 100% kompatibilis
> valamelyik bosch gyártmánnyal ;)
>
> Ami a japán autókat illeti, konkrétan tudom, hogy pl. a Nissan minden
> futó és nem kőkorszakbeli modelljében bosch generátort használ(t). Még
> ha nissan címke is van rajta, biztos, hogy bosch, csak "oem".
>
> De akár meg lehet nézni a kocsiban is a címkét a cuccon, esetleg egy
> szervízkönyv/autodata/autószerelő ismerős megmondja, hogy bosch-e a
> generátor+feszültségszabályzó.
>
> _m.
>
> May Károly írta:
>>> Főtengely-generátor áttétel általában közel azonos (bosch generátort
>>> feltételezve - más pedig nincs nagyon ma autóba építve).
>>>
komolyan azonos az attetel ?
furcsa megoldas - az uzemi fordulata jelentosen elterhet egy dizelnek es
egy benzinesnek - ugyanannal a 90-es utazotemponal pl a jeep 2000-et
forog , a chevy valahol 1600-1700 korul , a kispolak meg vagy 4500-at .
felteve hogy ennyi az utazotempo , furcsa otlet hogy azonos
fogyasztashoz (vilagitas , kenyelmi elektronika , motorvezerles stb)
ennyire eltero fordulatszamot adnak meg a generatornak .
bye
dexter
More information about the Elektro
mailing list