fordulatszammero

charles hoss dexter at bekesnet.hu
Fri May 5 23:55:36 CEST 2006



Krakker Mate wrote:
> Én látatlanban azt mondom, hogy nyugati autókban (Európa, USA, Japán) 
> nagy valószínűséggel bosch a generátor + a feszültségszabályzó. Lehet 
> más a felirat rajta (autógyár logója, például), de a végén kiderül, hogy 
> bosch a cucc. De ha mégsem, akkor is biztos, hogy 100% kompatibilis 
> valamelyik bosch gyártmánnyal ;)
> 
> Ami a japán autókat illeti, konkrétan tudom, hogy pl. a Nissan minden 
> futó és nem kőkorszakbeli modelljében bosch generátort használ(t). Még 
> ha nissan címke is van rajta, biztos, hogy bosch, csak "oem".
> 
> De akár meg lehet nézni a kocsiban is a címkét a cuccon, esetleg egy 
> szervízkönyv/autodata/autószerelő ismerős megmondja, hogy bosch-e a 
> generátor+feszültségszabályzó.
> 
> _m.
> 
> May Károly írta:
>>> Főtengely-generátor áttétel általában közel azonos (bosch generátort
>>> feltételezve - más pedig nincs nagyon ma autóba építve).
>>>     

komolyan azonos az attetel ?
furcsa megoldas - az uzemi fordulata jelentosen elterhet egy dizelnek es 
egy benzinesnek - ugyanannal a 90-es utazotemponal pl a jeep 2000-et 
forog , a chevy valahol 1600-1700 korul , a kispolak meg vagy 4500-at .
felteve hogy ennyi az utazotempo , furcsa otlet hogy azonos 
fogyasztashoz (vilagitas , kenyelmi elektronika , motorvezerles stb) 
ennyire eltero fordulatszamot adnak meg a generatornak .

bye
dexter




More information about the Elektro mailing list